Pregled bibliografske jedinice broj: 101324
Utjecanje na kvalitetnu suradnju s roditeljima djece usporenog govornog razvoja
Utjecanje na kvalitetnu suradnju s roditeljima djece usporenog govornog razvoja // V. Međunarodni simpozij verbotonalnog sistema - Multisenzorika i govor: zbornik sažetaka / Crnković, Višnja ; Dabić-Munk, Darinka, Jurjević-Grkinić, I. (ur.).
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2001. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 101324 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecanje na kvalitetnu suradnju s roditeljima djece usporenog govornog razvoja
(Impact on Quality of Cooperation with Parents of Children with Reduced Speech Development)
Autori
Jug, Silva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
V. Međunarodni simpozij verbotonalnog sistema - Multisenzorika i govor: zbornik sažetaka
/ Crnković, Višnja ; Dabić-Munk, Darinka, Jurjević-Grkinić, I. - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 2001
Skup
V. Međunarodni simpozij verbotonalnog sistema - Multisenzorika i govor
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.05.2001. - 19.05.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Sažetak
Ovaj je rad zamišljen kao prilog metodici rada s roditeljima djece s teškoćama u razvoju, čija je početna dijagnoza u našoj ustanovi &#8211 ; ; usporen razvoj govora. Koncipiran je na temelju opažanja i razgovora s preko 100 roditelja djece uključenih u &#8220 ; ; Program opće i govorne stimulacije za rad kod kuće.&#8221 ; ; Područje rada s roditeljima podosta je zanemareno, unatoč činjenici da je utjecaj roditelja na razvoj djeteta neprocjenjiv, osobito kad je riječ o populaciji djece čiji razvoj kasni u odnosu prema dobi. U sastavu zdravstvenih ustanova gdje se terapija provodi programom vježbi, tom je području, u svim segmentima potrebno dati mnogo veće značenje od postojećeg. To znači, od cjelokupne dijagnostike, dakle prvih kontakata i dojmova koji utječu na roditelje, i tijekom trajanja rehabilitacije. U tom je procesu važno razvijati senzibilitet za roditeljska proživljavanja i graditi što kvalitetniju suradnju s njima uz mnogo obazrivosti i razumijevanja. Naš je cilj pridobiti što više roditelja da sebi osvijeste važnost svoje uloge u terapiji, što podrazumijeva građenje potpunog obostranog povjerenja. Suradnja će biti onoliko dobra koliko roditelji pokažu spremnosti za učenje od terapeuta, ali i o terapeutovoj vještini procjene roditeljskih potencijala, kako bi postigao najbolje rezultate. Pri građenju tog međuodnosa, terapeutu će glavni saveznici biti njegova prilagodljivost i poštivanje raznolikih životnih okolnosti obitelji u kojima se dijete razvija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti