Pregled bibliografske jedinice broj: 1013229
Utjecaj ambalaže i cijene prehrambenih proizvoda na odabir prehrambenih proizvoda u Hrvatskoj
Utjecaj ambalaže i cijene prehrambenih proizvoda na odabir prehrambenih proizvoda u Hrvatskoj // Zbornik radova Veleučilišta u Slavonskom Brodu, 9 (2019), 9; 63-68 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 1013229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj ambalaže i cijene prehrambenih proizvoda na odabir prehrambenih proizvoda u Hrvatskoj
(Influence of packaging and prices of food products on the selection of food products in Croatia)
Autori
Bilić, Nikolina ; Knežević Sanja
Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Slavonskom Brodu (1847-988x) 9
(2019), 9;
63-68
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
potrošač, ambalaža proizvoda, cijena proizvoda
(consumer, packaging, prices)
Sažetak
Ponašanje potrošača je relativno mladi znanstveni predmet unutar znanstvenog ogranka marketinga koji zahtjeva neprekidno praćenje ponašanja potrošača u njihovoj interakciji s okolinom. Ono što suvremenog potrošača odlikuje je sve veće znanje i sve veća zahtjevnost glede okusa i cijene prehrambenih proizvoda. Sama proizvodnja hrane jedna je od najznačajnijih proizvodnji za opstanak svake društvene zajednice. Ono izravno utječe na gospodarske i društvene promjene. Marketinški stručnjaci koji osmišljavaju ambalaže za prehrambene proizvode su već odavno shvatili da njihova poslovna održivost ovisi o tome kako potrošači doživljavaju određeni izglede proizvoda. Potrošač se u kupovini vodi stečenim iskustvima i vlastitim stavovima, a na odabir prehrambenih proizvoda veliku ulogu igraju cijena samog proizvoda. Cilj ovog rada je prikazati kako izgled ambalaže i cijena prehrambenog proizvoda utječe na odabir prehrambenih proizvoda kod potrošača. Istraživanje je provedeno putem anonimne ankete.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija