Pregled bibliografske jedinice broj: 1013087
Kružnost u kreativnoj industriji
Kružnost u kreativnoj industriji // Književna revija (Osijek), 59 (2019), 1; 7-26 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1013087 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kružnost u kreativnoj industriji
(Circularity in the Creative Industry)
Autori
Horvat, Jasna
Izvornik
Književna revija (Osijek) (1330-1659) 59
(2019), 1;
7-26
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
sektori, koncentrični kružni model, glagoljica, murali, Vilijun, Put svile, QR kod
(sektors, concentric circles model, glagolitic, murals, Vilijun, Silk Road, QR codes)
Sažetak
Kreativna industrija pojavljuje se koncem prošlog tisućljeća te svoje institucionaliziranje ubrzo ostvaruje u razvijenim zemljama gdje se potvrđuje njezina gospodarska i društvena uloga. Uvid u postojeće stanje kreativne industrije Republike Hrvatske načinjen je 2015. godine (Rašić Bakarić, Ivana ; Bačić, Katarina ; Božić, Ljiljana) kao i prijedlog budućeg ustroja kreativne industrije oslonjenog na dvanaest sektora. Kružnost u kreativnoj industriji pojam je kojim se idejni obrazac postavlja u središte međusektorske suradnje čime se povećava komunikacijska vrijednost proizvoda/usluga. U radu je prikazano kako je kreativna industrija u svojoj kružnosti i idejnoj zamisli eksperimentalno i popularizacijski propitivana1 na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, a u suradnji s Institutom Andizet.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti
Napomena
Rad je izložen u okviru Kreativne budućnosti - panel diskusije o gospodarskim, znanstvenim i umjetničkim potenicjlaima kulturne i kreativne industrije u Osijeku, 10. travnja 2019.