Pregled bibliografske jedinice broj: 1013003
Destinacijske menadžment kompanije DMK : ključna pitanja i odgovori za uspješno poslovanje i marketing u turizmu posebnih interesa
Destinacijske menadžment kompanije DMK : ključna pitanja i odgovori za uspješno poslovanje i marketing u turizmu posebnih interesa. Zagreb: Hrvatska turistička zajednica, 2014 (prirucnik)
CROSBI ID: 1013003 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Destinacijske menadžment kompanije DMK : ključna pitanja i odgovori za uspješno poslovanje i marketing u turizmu posebnih interesa
(Destination Management Companies DMC: key questions and answers for the Successful Business and Special Interest Tourism Marketing)
Autori
Čorak, Sanda ; Trezner, Željko ; Boranić Živoder, Snježana ; Kunst, Ivo ; Ivandić, Neven ; Plantić-Tadić, Diana ; Žilić, Ivana ; Golja, Tea ; Paulišić, Morena ; Telišman-Košuta, Neda ; Nižetić, Dean
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Hrvatska turistička zajednica
Grad
Zagreb
Godina
2014
Stranica
54
ISBN
978-953-752118-9
Ključne riječi
destinacijske menadžment kompanije ; turizam posebnih interesa ; marketing
(destination management companies ; special interest tourism, marketing)
Sažetak
Uspješno poslovanje DMK jednako kao i efikasne marketinške aktivnosti u turizmu posebnih interesa od velike su važnosti za rješavanje izazova sezonalnosti i prostorne koncentriranosti turističkih kretanja u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb
Profili:
Dean Nižetić
(autor)
Neda Telišman-Košuta
(autor)
Tea Golja
(autor)
Sanda Čorak
(autor)
Ivana Žilić
(autor)
Diana Plantić Tadić
(autor)
Ivo Kunst
(autor)
Neven Ivandić
(autor)
Morena Paulišić
(autor)
Snježana Boranić Živoder
(autor)