Pregled bibliografske jedinice broj: 1012999
Vizija kao faktor uspješnosti poduzeća
Vizija kao faktor uspješnosti poduzeća // Zbornik radova (Veleučilište u Slavonskom Brodu), 4 (2013), 4; 171-185 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1012999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizija kao faktor uspješnosti poduzeća
(Vision as a driver of company success)
Autori
Martinović, Marko ; Čeliković, Mihael
Izvornik
Zbornik radova (Veleučilište u Slavonskom Brodu) (1847-988X) 4
(2013), 4;
171-185
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
poduzetnička vizija, atributi vizije, sadržaj vizije, komunikacija vizije, upravljanje vizijom
(entrepreneurial vision, vision attributes, vision content, vision communication, vision management)
Sažetak
Mnoga istraživanja u području karizmatičnog vođenja organizacija podigla su na značajnosti proučavanja i istraživanja vizije kao jednog od meritornog faktora uspješnosti poduzeća. Dokazano je da poduzeća koja imaju usvojenu viziju ostvaruju gotovo dvostruko veći rast nego ista koje nisu formulirali viziju. Cilj ovoga rada je prikazati istraživanja u području poduzetničke vizije, proces nastanka, formuliranja, implementiranja, usvajanja, komunikacije te upravljanja vizijom. Također, rad prikazuje okolnosti zbog kojih i pod kojima nastaje nova vizija ili se preformulira postojeća. Na koncu, sugestije za eventualna daljnja istraživanja u ovom području se predložene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija