Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1012999

Vizija kao faktor uspješnosti poduzeća


Martinović, Marko; Čeliković, Mihael
Vizija kao faktor uspješnosti poduzeća // Zbornik radova (Veleučilište u Slavonskom Brodu), 4 (2013), 4; 171-185 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1012999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vizija kao faktor uspješnosti poduzeća
(Vision as a driver of company success)

Autori
Martinović, Marko ; Čeliković, Mihael

Izvornik
Zbornik radova (Veleučilište u Slavonskom Brodu) (1847-988X) 4 (2013), 4; 171-185

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
poduzetnička vizija, atributi vizije, sadržaj vizije, komunikacija vizije, upravljanje vizijom
(entrepreneurial vision, vision attributes, vision content, vision communication, vision management)

Sažetak
Mnoga istraživanja u području karizmatičnog vođenja organizacija podigla su na značajnosti proučavanja i istraživanja vizije kao jednog od meritornog faktora uspješnosti poduzeća. Dokazano je da poduzeća koja imaju usvojenu viziju ostvaruju gotovo dvostruko veći rast nego ista koje nisu formulirali viziju. Cilj ovoga rada je prikazati istraživanja u području poduzetničke vizije, proces nastanka, formuliranja, implementiranja, usvajanja, komunikacije te upravljanja vizijom. Također, rad prikazuje okolnosti zbog kojih i pod kojima nastaje nova vizija ili se preformulira postojeća. Na koncu, sugestije za eventualna daljnja istraživanja u ovom području se predložene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Marko Martinović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Martinović, Marko; Čeliković, Mihael
Vizija kao faktor uspješnosti poduzeća // Zbornik radova (Veleučilište u Slavonskom Brodu), 4 (2013), 4; 171-185 (domaća recenzija, članak, stručni)
Martinović, M. & Čeliković, M. (2013) Vizija kao faktor uspješnosti poduzeća. Zbornik radova (Veleučilište u Slavonskom Brodu), 4 (4), 171-185.
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Marko and \v{C}elikovi\'{c}, Mihael}, year = {2013}, pages = {171-185}, keywords = {poduzetni\v{c}ka vizija, atributi vizije, sadr\v{z}aj vizije, komunikacija vizije, upravljanje vizijom}, journal = {Zbornik radova (Veleu\v{c}ili\v{s}te u Slavonskom Brodu)}, volume = {4}, number = {4}, issn = {1847-988X}, title = {Vizija kao faktor uspje\v{s}nosti poduze\'{c}a}, keyword = {poduzetni\v{c}ka vizija, atributi vizije, sadr\v{z}aj vizije, komunikacija vizije, upravljanje vizijom} }
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Marko and \v{C}elikovi\'{c}, Mihael}, year = {2013}, pages = {171-185}, keywords = {entrepreneurial vision, vision attributes, vision content, vision communication, vision management}, journal = {Zbornik radova (Veleu\v{c}ili\v{s}te u Slavonskom Brodu)}, volume = {4}, number = {4}, issn = {1847-988X}, title = {Vision as a driver of company success}, keyword = {entrepreneurial vision, vision attributes, vision content, vision communication, vision management} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font