Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 101293

Reform of the School System as a Anthropological Problem - An Example from the History Education


Rendić-Miočević, Ivo; Petranović, Duška; Vojniković, Božidar
Reform of the School System as a Anthropological Problem - An Example from the History Education // Collegium antropologicum, 26 (2002), 1; 351-360 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 101293 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Reform of the School System as a Anthropological Problem - An Example from the History Education

Autori
Rendić-Miočević, Ivo ; Petranović, Duška ; Vojniković, Božidar

Izvornik
Collegium antropologicum (0350-6134) 26 (2002), 1; 351-360

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Reforma, školski sustav, antropološki problem
(Reform, School System, Anthropological Problem)

Sažetak
Rad je longitudinirani prikaz eksperimentalnih istraživanja viših didaktičkih sustava u nastavi povijesti tijekom proteklih 30 godina. Svrha istraživanja je procijeniti: 1. položaj adolescenata, naročito neurotičara u nastavi ; 2. podiže li se razina usvajanja restrukturiranog gradiva (povijesna antropologija) programiranom i problematikom nastavom ; 3. možemo li utjecati na anksioznost, stavove: uspjeh učenika izmjenama u nastavi. Autori zaključuju kako se nastavom može utjecati na emocionalno stanje neurotičnih učenika. Viši didaktički sustavi u kratkom vremenu utječu na povećanje razine znanja u odnosu na tradicionalnu nastavu. U tim sustavima pozitivno se mijenjaju stavovi učenika prema nastavi. Provedeni eksperimeni upućuju nas na potrebu antropološkog pristupa reformi odgojno obrazovnog sustava.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
070011

Ustanove:
Sveučilište u Zadru


Citiraj ovu publikaciju:

Rendić-Miočević, Ivo; Petranović, Duška; Vojniković, Božidar
Reform of the School System as a Anthropological Problem - An Example from the History Education // Collegium antropologicum, 26 (2002), 1; 351-360 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Rendić-Miočević, I., Petranović, D. & Vojniković, B. (2002) Reform of the School System as a Anthropological Problem - An Example from the History Education. Collegium antropologicum, 26 (1), 351-360.
@article{article, author = {Rendi\'{c}-Mio\v{c}evi\'{c}, Ivo and Petranovi\'{c}, Du\v{s}ka and Vojnikovi\'{c}, Bo\v{z}idar}, year = {2002}, pages = {351-360}, keywords = {Reforma, \v{s}kolski sustav, antropolo\v{s}ki problem}, journal = {Collegium antropologicum}, volume = {26}, number = {1}, issn = {0350-6134}, title = {Reform of the School System as a Anthropological Problem - An Example from the History Education}, keyword = {Reforma, \v{s}kolski sustav, antropolo\v{s}ki problem} }
@article{article, author = {Rendi\'{c}-Mio\v{c}evi\'{c}, Ivo and Petranovi\'{c}, Du\v{s}ka and Vojnikovi\'{c}, Bo\v{z}idar}, year = {2002}, pages = {351-360}, keywords = {Reform, School System, Anthropological Problem}, journal = {Collegium antropologicum}, volume = {26}, number = {1}, issn = {0350-6134}, title = {Reform of the School System as a Anthropological Problem - An Example from the History Education}, keyword = {Reform, School System, Anthropological Problem} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font