Pregled bibliografske jedinice broj: 101293
Reform of the School System as a Anthropological Problem - An Example from the History Education
Reform of the School System as a Anthropological Problem - An Example from the History Education // Collegium antropologicum, 26 (2002), 1; 351-360 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 101293 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Reform of the School System as a Anthropological Problem - An Example from the History Education
Autori
Rendić-Miočević, Ivo ; Petranović, Duška ; Vojniković, Božidar
Izvornik
Collegium antropologicum (0350-6134) 26
(2002), 1;
351-360
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Reforma, školski sustav, antropološki problem
(Reform, School System, Anthropological Problem)
Sažetak
Rad je longitudinirani prikaz eksperimentalnih istraživanja viših didaktičkih sustava u nastavi povijesti tijekom proteklih 30 godina. Svrha istraživanja je procijeniti: 1. položaj adolescenata, naročito neurotičara u nastavi ; 2. podiže li se razina usvajanja restrukturiranog gradiva (povijesna antropologija) programiranom i problematikom nastavom ; 3. možemo li utjecati na anksioznost, stavove: uspjeh učenika izmjenama u nastavi. Autori zaključuju kako se nastavom može utjecati na emocionalno stanje neurotičnih učenika. Viši didaktički sustavi u kratkom vremenu utječu na povećanje razine znanja u odnosu na tradicionalnu nastavu. U tim sustavima pozitivno se mijenjaju stavovi učenika prema nastavi. Provedeni eksperimeni upućuju nas na potrebu antropološkog pristupa reformi odgojno obrazovnog sustava.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija