Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1012826

Democratic Use Of Terms – Education From Undergraduate To Doctoral Studies


Bojanić Obad Šćitaroci, Bojana
Democratic Use Of Terms – Education From Undergraduate To Doctoral Studies // Integrated Approach To Landscape Protection, Planning And Management - Book of Abstracts / Vranek, Jadranka (ur.).
Zagreb: Hrvatski zavod za prostorni razvoj, 2018. str. 13-13 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1012826 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Democratic Use Of Terms – Education From Undergraduate To Doctoral Studies

Autori
Bojanić Obad Šćitaroci, Bojana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Integrated Approach To Landscape Protection, Planning And Management - Book of Abstracts / Vranek, Jadranka - Zagreb : Hrvatski zavod za prostorni razvoj, 2018, 13-13

ISBN
978-953-8249-02-0

Skup
Integralni pristup zaštiti, planiranju i upravljanju krajobrazom = Integrated Approach To Landscape Protection, Planning And Management

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.10.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
demokracija ; edukacija ; perivojna arhitektura ; pejsažno planiranje
(democration ; education : landscape architecture ; landscape planning)

Sažetak
Na Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu podučavaju se interdisciplinarne mogućnosti pejsažne arhitekture kao integralni dio projektiranja. Otkrivaju se veze perivojnog oblikovanja, pejsažnog urbanizma i pejsažnog planiranja, istražujući teme iz različitih motrišta. Perivojna arhitektura, pejsažni urbanizam i planiranje povezuju arhitekturu i urbanizam, znanost i umjetnost omogućavajući rješenja i stvaranje adaptabilnih, živih prostora koji podržavaju život svih oblika, sada i u budućnosti. Pejsažna arhitektura prisutna je u prediplomskom, diplomskom i doktorskom studiju, te u međunarodnim znanstvenim i istraživačkim projektima. U radovima se koristi koncept 'emanacije urbanog pejsaža' pri detekciji i korištenju višeslojnih vrijednosti u prostornom uređenju čime se pokazuju impresije pejsaža, modificiraju saznanja i ispituju promjene kroz vrijeme i posljedice dodavanja novih struktura u prostoru. Asocijativna obilježja urbanog pejsaža naglašavaju subjektivno iskustvo koje je pristup promatran ekvivalentno objektivnom pristupu. Oba pristupa su važna u podizanju svijesti o vrijednostima i svakodnevnih i izuzetnih pejsaža kroz osobnu i kolektivnu memoriju, te napokon u podizanju svijesnosti i odgovornosti unutar ljudske zajednice o pejsažima i baštini koje su prepuni.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Arhitektonski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Bojanić Obad Šćitaroci, Bojana
Democratic Use Of Terms – Education From Undergraduate To Doctoral Studies // Integrated Approach To Landscape Protection, Planning And Management - Book of Abstracts / Vranek, Jadranka (ur.).
Zagreb: Hrvatski zavod za prostorni razvoj, 2018. str. 13-13 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Bojanić Obad Šćitaroci, B. (2018) Democratic Use Of Terms – Education From Undergraduate To Doctoral Studies. U: Vranek, J. (ur.)Integrated Approach To Landscape Protection, Planning And Management - Book of Abstracts.
@article{article, author = {Bojani\'{c} Obad \v{S}\'{c}itaroci, Bojana}, editor = {Vranek, J.}, year = {2018}, pages = {13-13}, keywords = {demokracija, edukacija, perivojna arhitektura, pejsa\v{z}no planiranje}, isbn = {978-953-8249-02-0}, title = {Democratic Use Of Terms – Education From Undergraduate To Doctoral Studies}, keyword = {demokracija, edukacija, perivojna arhitektura, pejsa\v{z}no planiranje}, publisher = {Hrvatski zavod za prostorni razvoj}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bojani\'{c} Obad \v{S}\'{c}itaroci, Bojana}, editor = {Vranek, J.}, year = {2018}, pages = {13-13}, keywords = {democration, education : landscape architecture, landscape planning}, isbn = {978-953-8249-02-0}, title = {Democratic Use Of Terms – Education From Undergraduate To Doctoral Studies}, keyword = {democration, education : landscape architecture, landscape planning}, publisher = {Hrvatski zavod za prostorni razvoj}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font