Pregled bibliografske jedinice broj: 1012826
Democratic Use Of Terms – Education From Undergraduate To Doctoral Studies
Democratic Use Of Terms – Education From Undergraduate To Doctoral Studies // Integrated Approach To Landscape Protection, Planning And Management - Book of Abstracts / Vranek, Jadranka (ur.).
Zagreb: Hrvatski zavod za prostorni razvoj, 2018. str. 13-13 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1012826 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Democratic Use Of Terms – Education From Undergraduate To Doctoral Studies
Autori
Bojanić Obad Šćitaroci, Bojana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Integrated Approach To Landscape Protection, Planning And Management - Book of Abstracts
/ Vranek, Jadranka - Zagreb : Hrvatski zavod za prostorni razvoj, 2018, 13-13
ISBN
978-953-8249-02-0
Skup
Integralni pristup zaštiti, planiranju i upravljanju krajobrazom = Integrated Approach To Landscape Protection, Planning And Management
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.10.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
demokracija ; edukacija ; perivojna arhitektura ; pejsažno planiranje
(democration ; education : landscape architecture ; landscape planning)
Sažetak
Na Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu podučavaju se interdisciplinarne mogućnosti pejsažne arhitekture kao integralni dio projektiranja. Otkrivaju se veze perivojnog oblikovanja, pejsažnog urbanizma i pejsažnog planiranja, istražujući teme iz različitih motrišta. Perivojna arhitektura, pejsažni urbanizam i planiranje povezuju arhitekturu i urbanizam, znanost i umjetnost omogućavajući rješenja i stvaranje adaptabilnih, živih prostora koji podržavaju život svih oblika, sada i u budućnosti. Pejsažna arhitektura prisutna je u prediplomskom, diplomskom i doktorskom studiju, te u međunarodnim znanstvenim i istraživačkim projektima. U radovima se koristi koncept 'emanacije urbanog pejsaža' pri detekciji i korištenju višeslojnih vrijednosti u prostornom uređenju čime se pokazuju impresije pejsaža, modificiraju saznanja i ispituju promjene kroz vrijeme i posljedice dodavanja novih struktura u prostoru. Asocijativna obilježja urbanog pejsaža naglašavaju subjektivno iskustvo koje je pristup promatran ekvivalentno objektivnom pristupu. Oba pristupa su važna u podizanju svijesti o vrijednostima i svakodnevnih i izuzetnih pejsaža kroz osobnu i kolektivnu memoriju, te napokon u podizanju svijesnosti i odgovornosti unutar ljudske zajednice o pejsažima i baštini koje su prepuni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Arhitektonski fakultet, Zagreb
Profili:
Bojana Bojanić Obad Šćitaroci
(autor)