Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1012716

Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja


Sunko, Esmeralda; Grgat, Nives
Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013. str. 611-621 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1012716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja
(Self assessment of teachers personal competencies working with children with reading and writing disabilities)

Autori
Sunko, Esmeralda ; Grgat, Nives

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013, 611-621

Skup
Unapređenje kvalitete života djece i mladih

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 21.06.2013. - 23.06.2013

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
poteškoće u čitanju i pisanju, kompetencije, stavovi, cjeloživotno učenje
(difficulties in reading and writing, competence, attitudes, LLP)

Sažetak
Kompetencije učitelja podrazumijevaju kompetentnost pristupa u poučavaju učenika s poteškoćama u čitanju i pisanju. Ispitivanje je provedeno na uzorku 70 zaposlenih učitelja u splitskim osnovnim školama. U radu su ispitani stavovi učitelja o osobnoj kompetenciji za poučavanje učenika s poteškoćama u čitanju i pisanju, stavovi koji se odnose na potrebu unaprjeđivanja učiteljskih kompetencija na tom području u odnosu na godine radnog staža i stupnju stručne spreme. Rezultati su pokazali da se učitelji osjećaju vrlo kompetentnima za rad s učenicima s teškoćama u čitanju i pisanju, visoko prihvaćaju učenike s teškoćama čitanja i pisanja, pokazuju spremnost za dodatnim usavršavanjem na ovom području, ali pokazuju nezadovoljstvo osposobljenosti tijekom studija na tom području

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Esmeralda Sunko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sunko, Esmeralda; Grgat, Nives
Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013. str. 611-621 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Sunko, E. & Grgat, N. (2013) Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja. U: Nikolić, M. (ur.)Unapređenje kvalitete života djece i mladih.
@article{article, author = {Sunko, Esmeralda and Grgat, Nives}, editor = {Nikoli\'{c}, M.}, year = {2013}, pages = {611-621}, keywords = {pote\v{s}ko\'{c}e u \v{c}itanju i pisanju, kompetencije, stavovi, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, title = {Samoprocjena u\v{c}itelja o osobnim kompetencijama o radu s u\v{c}enicima s te\v{s}ko\'{c}ama \v{c}itanja i pisanja}, keyword = {pote\v{s}ko\'{c}e u \v{c}itanju i pisanju, kompetencije, stavovi, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sunko, Esmeralda and Grgat, Nives}, editor = {Nikoli\'{c}, M.}, year = {2013}, pages = {611-621}, keywords = {difficulties in reading and writing, competence, attitudes, LLP}, title = {Self assessment of teachers personal competencies working with children with reading and writing disabilities}, keyword = {difficulties in reading and writing, competence, attitudes, LLP}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font