Pregled bibliografske jedinice broj: 1012716
Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja
Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013. str. 611-621 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1012716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja
(Self assessment of teachers personal competencies working with children with reading and writing disabilities)
Autori
Sunko, Esmeralda ; Grgat, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih
/ Nikolić, Milena - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013, 611-621
Skup
Unapređenje kvalitete života djece i mladih
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 21.06.2013. - 23.06.2013
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
poteškoće u čitanju i pisanju, kompetencije, stavovi, cjeloživotno učenje
(difficulties in reading and writing, competence, attitudes, LLP)
Sažetak
Kompetencije učitelja podrazumijevaju kompetentnost pristupa u poučavaju učenika s poteškoćama u čitanju i pisanju. Ispitivanje je provedeno na uzorku 70 zaposlenih učitelja u splitskim osnovnim školama. U radu su ispitani stavovi učitelja o osobnoj kompetenciji za poučavanje učenika s poteškoćama u čitanju i pisanju, stavovi koji se odnose na potrebu unaprjeđivanja učiteljskih kompetencija na tom području u odnosu na godine radnog staža i stupnju stručne spreme. Rezultati su pokazali da se učitelji osjećaju vrlo kompetentnima za rad s učenicima s teškoćama u čitanju i pisanju, visoko prihvaćaju učenike s teškoćama čitanja i pisanja, pokazuju spremnost za dodatnim usavršavanjem na ovom području, ali pokazuju nezadovoljstvo osposobljenosti tijekom studija na tom području
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti