Pregled bibliografske jedinice broj: 1012668
Upravljate tvrtkom, a znate li marketing?
Upravljate tvrtkom, a znate li marketing?. Zagreb: Adorami, 2019 (monografija)
CROSBI ID: 1012668 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljate tvrtkom, a znate li marketing?
(Running a firm, but do you know marketing?)
Autori
Ivan Novak
Ostali urednici
Novak, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Adorami
Grad
Zagreb
Godina
2019
Stranica
249
ISBN
978-953-95593-1-9
Ključne riječi
marketing, koncepcija marketinga, profit, nematerijalna imovina, brand
(marketing, marketing concept, profit, intangible assets, brand)
Sažetak
Knjiga pristupa marketingu sa sasvim novom formom, inače neuobičajenoj za marketing, stavljajući neke poznate marketinške teme u nove okvire i na nova mjesta. Poglavlje „Značaj obrazovnih programa za poboljšanje poduzetničkog okruženja“ ističe važnost znanja i obrazovanja, a takvo obrazovanje predstavlja konkurentsku prednost. U poglavlju „Marketing - važnost primjene u poslovanju“, u početnim cjelinama se obrađuju dobro poznate teme globalizacije i općenito o marketingu, ali se obrađuju i teme koje se rijetko pojavljuju kao pod i/ili poglavlja. To su povijesni croquis razvoja marketinga, marketing kao poslovni koncept te osnovne značajke i viđenje marketinga kao najsveobuhvatnije poglavlje. To poglavlje obrađuje marketing kao poslovnu koncepciju koja obuhvaća koncepciju potražnje, koncepciju zadovoljenja potražnje, koncepciju proizvoda, koncepciju razmjene, koncepciju tržišta, koncepciju marketera te koncepciju profita. Koncepcija profita je posebno obrađena, a u fokusu joj je procjena profitnog potencijala tržišnog segmenta. Tekst također analizira marketing kao poslovnu funkciju putem identifikacije, anticipacije i anticipativnih očekivanja, te marketing kao ekonomski proces i znanstvenu disciplinu. Knjiga obrađuje i važnu temu za poduzetnike, a to je kreativnost kao uvjet opstanka poslovnih subjekta. Knjiga donosi i novi poslovni koncept izražen kroz integrativni marketing management. Posljednje poglavlje razrađuje pojam marke i vrijednost branda. Pojam robnog žiga se obrađuje tako što se čitatelja navodi na sasvim novi pristup shvaćanja pojmova žig, marka, trademark i brand. Vrijednost branda obrađena je najprije kroz uvod kojim se ističe važnost intelektualnog vlasništva odnosno nematerijalne, ali i materijalne imovine, a potom kroz vrijednost imovine, problematiku utvrđivanja vrijednosti te opis poznatih metoda, modela i pristupa vrednovanju branda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Recenzenti: prof.dr.sc. Marijan Cingula prof.dr.sc. Darko Tipurić prof.dr.sc. Tihomir Vranešević