Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1012446

Pamćenje i korištenje mnemotehnika kod djece 2. i 4. razreda osnovne škole


Kresinger, Elena
Pamćenje i korištenje mnemotehnika kod djece 2. i 4. razreda osnovne škole, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec


CROSBI ID: 1012446 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pamćenje i korištenje mnemotehnika kod djece 2. i 4. razreda osnovne škole
(Memory and use of mnemonics in 2nd and 4th grade primary school children)

Autori
Kresinger, Elena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Čakovec

Datum
19.09

Godina
2018

Stranica
59

Mentor
Pahić, Tea

Ključne riječi
pamćenje, mnemotehnike, djeca
(memory, mnemonics, children)

Sažetak
Pamćenje ima neopisivo važnu ulogu u životu svakog pojedinca. Osim što služi za prisjećanje stvari iz prošlosti, ono usmjerava svakog čovjeka, pomaže mu u svakodnevnom funkcioniranju i radu, te omogućuje povezivanje s njegovom okolinom i dragim ljudima. Za svaki uspjeh u školi ili na bilo kojem drugom području ljudskog života zaslužno je upravo pamćenje. Iako je njegova važnost toliko snažna, često se događa da ljudi ne iskorištavaju sve mogućnosti koje ono nudi. Pamćenje je moguće poboljšati i razviti pomoću mnogobrojnih mnemotehnika, a upravo se njihovim korištenjem stvara mogućnost bržeg, lakšeg i učinkovitijeg učenja činjenica, formula, informacija i sl. Mnemotehnikama se na maštovit i zabavan način gradivo nastoji usaditi u pamćenje, a upravo zato korisno ih je koristiti i u nižim razredima osnovne škole. Osim što pomažu brže i lakše naučiti određene sadržaje, mnemotehnike razvijaju maštu, kreativnost i moć asociranja. U sklopu ovog diplomskog rada provedeno je istraživanje s ciljem da se ispita pamte li učenici četvrtog razreda bolje nego učenici drugog razreda, te pomažu li mnemotehnike boljem pamćenju učenika drugog i četvrtog razreda. U ispitivanju je sudjelovao 31 učenik Osnovne škole Nedelišće. Rezultati su pokazali da učenici četvrtog razreda pamte bolje nego učenici drugog razreda, međutim rezultati su pokazali da korištenje mnemotehnika nije doprinijelo boljem zapamćivanju učenika drugog i četvrtog razreda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tea Pahić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kresinger, Elena
Pamćenje i korištenje mnemotehnika kod djece 2. i 4. razreda osnovne škole, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec
Kresinger, E. (2018) 'Pamćenje i korištenje mnemotehnika kod djece 2. i 4. razreda osnovne škole', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kresinger, Elena}, year = {2018}, pages = {59}, keywords = {pam\'{c}enje, mnemotehnike, djeca}, title = {Pam\'{c}enje i kori\v{s}tenje mnemotehnika kod djece 2. i 4. razreda osnovne \v{s}kole}, keyword = {pam\'{c}enje, mnemotehnike, djeca}, publisherplace = {\v{C}akovec} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kresinger, Elena}, year = {2018}, pages = {59}, keywords = {memory, mnemonics, children}, title = {Memory and use of mnemonics in 2nd and 4th grade primary school children}, keyword = {memory, mnemonics, children}, publisherplace = {\v{C}akovec} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font