Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1012238

SAMOUČINKOVITOST UČITELJA U INKLUZIVNIM ŠKOLAMA


Ivančić, Dajana, Krampač-Grljušić, Aleksandra, Šulentić, Snježana
SAMOUČINKOVITOST UČITELJA U INKLUZIVNIM ŠKOLAMA // Suvremena edukacijska i rehabilitacijska praksa u kontekstu znanstveno utemeljenih pristupa / Bukvić, Z. (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2017. str. 28-29 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1012238 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
SAMOUČINKOVITOST UČITELJA U INKLUZIVNIM ŠKOLAMA
(UTILITY OF TEACHERS IN INCLUSIVE SCHOOLS)

Autori
Ivančić, Dajana, Krampač-Grljušić, Aleksandra, Šulentić, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Suvremena edukacijska i rehabilitacijska praksa u kontekstu znanstveno utemeljenih pristupa / Bukvić, Z. - Zagreb : Školska knjiga, 2017, 28-29

ISBN
978-953-0-51735-6

Skup
Suvremena edukacijska i rehabilitacijska praksa u kontekstu znanstveno utemeljenih pristupa

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 27.04.2017. - 29.04.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
učenici s teškoćama, edukacijska inkluzija, socijalnokognitivistička teorija, samoučinkovitost učitelja
(disabilites students, educational inclusion, social-cognitive theory, self-efficacy of teachers)

Sažetak
Rad s djecom s teškoćama zahtjeva specifične kompetencije učitelja koje predstavljaju važan preduvjet za stvaranje pozitvnog razrednog ozračja u kojem će svako dijete osjećati sigurnost, prihvaćanje i doživljavati uspjeh. Cilj ovoga istraživanja je bio ispitati samoučinkovitost učitelja u radu s djecom s teškoćama u inkluzivnim školama, utvrditi doprinos određenih varijabli u objašnjenju samoučinkovitosti te ispitati razlike u samoučinkovitosti učitelja s obzirom na radno iskustvo i rad u razrednoj i predmetnoj nastavi.Sukladno rezultatima ovog istraživanja edukacija i izravno iskustvo učitelja u radu s djecom s teškoćama doprinose osjećaju učinkovitosti učitelja što utječe na njihovo ponašanje i izvedbu u inkluzivnom razrednom okruženju. Uzimajući u obzir da je za uspješnu edukacijsku inkluziju učinkovitost učitelja u radu s djecom teškoćama jedan od značajnih konstrukata javlja se potreba za daljim ispitivanjima varijabli učinkovitosti učitelja u inkluzivnom radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Ivančić, Dajana, Krampač-Grljušić, Aleksandra, Šulentić, Snježana
SAMOUČINKOVITOST UČITELJA U INKLUZIVNIM ŠKOLAMA // Suvremena edukacijska i rehabilitacijska praksa u kontekstu znanstveno utemeljenih pristupa / Bukvić, Z. (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2017. str. 28-29 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Ivančić, Dajana, Krampač-Grljušić, Aleksandra, Šulentić, Snježana (2017) SAMOUČINKOVITOST UČITELJA U INKLUZIVNIM ŠKOLAMA. U: Bukvić, Z. (ur.)Suvremena edukacijska i rehabilitacijska praksa u kontekstu znanstveno utemeljenih pristupa.
@article{article, editor = {Bukvi\'{c}, Z.}, year = {2017}, pages = {28-29}, keywords = {u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, edukacijska inkluzija, socijalnokognitivisti\v{c}ka teorija, samou\v{c}inkovitost u\v{c}itelja}, isbn = {978-953-0-51735-6}, title = {SAMOU\v{C}INKOVITOST U\v{C}ITELJA U INKLUZIVNIM \v{S}KOLAMA}, keyword = {u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, edukacijska inkluzija, socijalnokognitivisti\v{c}ka teorija, samou\v{c}inkovitost u\v{c}itelja}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, editor = {Bukvi\'{c}, Z.}, year = {2017}, pages = {28-29}, keywords = {disabilites students, educational inclusion, social-cognitive theory, self-efficacy of teachers}, isbn = {978-953-0-51735-6}, title = {UTILITY OF TEACHERS IN INCLUSIVE SCHOOLS}, keyword = {disabilites students, educational inclusion, social-cognitive theory, self-efficacy of teachers}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font