Pregled bibliografske jedinice broj: 1012238
SAMOUČINKOVITOST UČITELJA U INKLUZIVNIM ŠKOLAMA
SAMOUČINKOVITOST UČITELJA U INKLUZIVNIM ŠKOLAMA // Suvremena edukacijska i rehabilitacijska praksa u kontekstu znanstveno utemeljenih pristupa / Bukvić, Z. (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2017. str. 28-29 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1012238 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SAMOUČINKOVITOST UČITELJA U INKLUZIVNIM ŠKOLAMA
(UTILITY OF TEACHERS IN INCLUSIVE SCHOOLS)
Autori
Ivančić, Dajana, Krampač-Grljušić, Aleksandra, Šulentić, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Suvremena edukacijska i rehabilitacijska praksa u kontekstu znanstveno utemeljenih pristupa
/ Bukvić, Z. - Zagreb : Školska knjiga, 2017, 28-29
ISBN
978-953-0-51735-6
Skup
Suvremena edukacijska i rehabilitacijska praksa u kontekstu znanstveno utemeljenih pristupa
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 27.04.2017. - 29.04.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učenici s teškoćama, edukacijska inkluzija, socijalnokognitivistička teorija, samoučinkovitost učitelja
(disabilites students, educational inclusion, social-cognitive theory, self-efficacy of teachers)
Sažetak
Rad s djecom s teškoćama zahtjeva specifične kompetencije učitelja koje predstavljaju važan preduvjet za stvaranje pozitvnog razrednog ozračja u kojem će svako dijete osjećati sigurnost, prihvaćanje i doživljavati uspjeh. Cilj ovoga istraživanja je bio ispitati samoučinkovitost učitelja u radu s djecom s teškoćama u inkluzivnim školama, utvrditi doprinos određenih varijabli u objašnjenju samoučinkovitosti te ispitati razlike u samoučinkovitosti učitelja s obzirom na radno iskustvo i rad u razrednoj i predmetnoj nastavi.Sukladno rezultatima ovog istraživanja edukacija i izravno iskustvo učitelja u radu s djecom s teškoćama doprinose osjećaju učinkovitosti učitelja što utječe na njihovo ponašanje i izvedbu u inkluzivnom razrednom okruženju. Uzimajući u obzir da je za uspješnu edukacijsku inkluziju učinkovitost učitelja u radu s djecom teškoćama jedan od značajnih konstrukata javlja se potreba za daljim ispitivanjima varijabli učinkovitosti učitelja u inkluzivnom radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Aleksandra Krampač-Grljušić
(autor)