Pregled bibliografske jedinice broj: 1012045
Primjerenost dnevnih televizijskih sadržaja djeci mlađe školske dobi
Primjerenost dnevnih televizijskih sadržaja djeci mlađe školske dobi // Lingua Montenegrina, 1 (2018), 21; 333-358 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1012045 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjerenost dnevnih televizijskih sadržaja djeci mlađe školske dobi
(Appropriateness of Daily Television Content for School-age Children)
Autori
Majdenić, Valentina ; Belcar, Ana-Marija
Izvornik
Lingua Montenegrina (1800-7007) 1
(2018), 21;
333-358
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
televizija, primjerenost, mediji, televizijski sadržaja
(television, appropriateness, media, television content)
Sažetak
Svijet u kojem živimo pruža nam mogućnost pristupanja informacijama i izvan okvira naše zajednice i kulture. Mediji obilježavaju današnjicu i svojom prisutnošću izazivaju zanimanje brojnih stručnjaka te tako sve više postaju predmetom istraživanja. Televizija, kao jedan od vodećih medija, ima vrlo važnu ulogu u našoj suvremenoj kulturi. Od svog otkrića temeljito je izmijenila život zajednice. Ona je zbog svojih snažnih audio-vizualnih efekata jedan od najutjecajnijih sredstava masovne komunikacije. Njezina dinamična sinteza filma, radio-emisije, fotografije, crteža i sheme teksta privlačna je većini ljudi današnjice, a izrazito djeci i mladima. Ovaj rad rezultat je provedenog istraživanja kojim se ispitivala primjerenost dnevnih televizijskih sadržaja djeci mlađe školske dobi. U skladu s analizom televizijskih programa i rezultatima dosadašnjih istraživanja, postavljeni su problemi i hipoteze istraživanja. Provedenim se istraživanjem, također, ispitalo kako djeca najradije provode svoje slobodno vrijeme, koliko dnevno vremena provedu ispred televizora, s kime ga najradije gledaju te kakva su njihova mišljenja o sadržaju televizijskih programa. Istraživanje je provedeno u prosincu 2017. godine. U istraživanju je sudjelovalo 85 učenika drugih, trećih i četvrtih razreda Osnovne škole Matije Petra Katančića u Valpovu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Valentina Majdenić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)