Pregled bibliografske jedinice broj: 1012026
Određenje darovitosti i identifikacija STEM darovitih i talentiranih učenika
Određenje darovitosti i identifikacija STEM darovitih i talentiranih učenika // STEM DAROVITI I TALENTIRANI UČENICI: identifikacija, metode nastavnog rada i profesionalno usmjeravanje / Burušić, Josip ; Šerepac, Vesna (ur.).
Zagreb: Alfa, 2019. str. 15-48
CROSBI ID: 1012026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Određenje darovitosti i identifikacija STEM darovitih i talentiranih učenika
(Conceptions of Giftedness and Identification of STEM Gifted and Talented students)
Autori
Burušić, Josip ; Šakić Velić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
STEM DAROVITI I TALENTIRANI UČENICI: identifikacija, metode nastavnog rada i profesionalno usmjeravanje
Urednik/ci
Burušić, Josip ; Šerepac, Vesna
Izdavač
Alfa
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
15-48
ISBN
978-953-364-102-7
Ključne riječi
STEM, daroviti učenici, određenje darovitosti, identifikacija,
(STEM, gifted students, Conceptions of Giftedness, identification)
Sažetak
U poglavlju su izneseni pristupi određenju darovitosti i talentiranosti, prikazani su, objašnjenji i uspoređeni svi dominantni modeli i teorije darovitosti, prikazana je iz različitih perspektiva (teorijske, konceptualne, provedbene) uporabljivost pojedinih teorijskih modela darovitosti u obrazovnoj praksi kada je riječ o identifikacija darovitih. Posebno je analizirana mogućnost identifikacije darovitih i talentiranih u STEM području. U poglavlju su sistematizirana, prikazana i analizirana iskustva obrazovnih sustava pojedinih zemalja kada je riječ o identifikaciji STEM darovitih i talentiranih učenika. Detaljno je prikazan razvijeni jedinstveni model STEM darovitih i talentiranih učenika koji je testiran kroz sveobuhvatan proces empirijske identifikacije učenika, te su testirani dosezi razvijenog modela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2014-09-9250 - profesionalne aspiracije prema STEM zanimanjima tijekom snovne škole: longitudinalno istraživanje odnosa postignuća, vjerovanja o vlastitim kompetencijama i intersa za zanimanjima (JOBSTEM) (Burušić, Josip, HRZZ - 2014-09) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb