Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1011939

Primjena načela zavičajnosti u odgojno-obrazovnome procesu


Bićanić, Jasna
Primjena načela zavičajnosti u odgojno-obrazovnome procesu // Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja. Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku održanoga od 25. do 27. travnja 2014. godine u Zagrebu / Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristin (ur.).
Zagreb: Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2015. str. 311-327 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1011939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena načela zavičajnosti u odgojno-obrazovnome procesu
(Implementation of local identity principles in the education process)

Autori
Bićanić, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja. Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku održanoga od 25. do 27. travnja 2014. godine u Zagrebu / Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristin - Zagreb : Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2015, 311-327

ISBN
978-953-7963-27-9

Skup
Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.04.2015. - 27.04.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
odgojno-obrazovni proces, načelo zavičajnosti, nastavni predmet Hrvatski jezik, okomita višejezičnost, odgojitelj, učitelj, nastavnik
(education process, local identity principle, subject Croatian language, vertical multilingualism, educator, elementary teacher, high-school teacher)

Sažetak
Uspješna primjena načela zavičajnosti u odgojno- obrazovnome procesu u vrtićima i školama treba ujednačeno uključiti sva četiri temeljna čimbenika odgojno-obrazovnoga procesa: učenika, jezik, odgojitelja, učitelja/nastavnika te okolnosti odvijanja odgojno-obrazovnoga procesa. U radu se prikazuje spremnost budućih odgojno- obrazovnih stručnjaka (odgojitelja, učitelja i nastavnika) za primjenu načela zavičajnosti u odgojno- obrazovnome procesu. Temelj istraživanja predstavlja analiza anketnog upitnika provedenog među studentima Sveučilišta u Rijeci, odnosno studentima završnih godina Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i Učiteljskoga studija na Učiteljskome fakultetu te studentima završnih godina studija Hrvatskoga jezika i književnosti (jednopredmetni i dvopredmetni studij) na Filozofskome fakultetu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija

Napomena
Rad objavljen s djevojačkim prezimenom autorice (Petrc).



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasna Bićanić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bićanić, Jasna
Primjena načela zavičajnosti u odgojno-obrazovnome procesu // Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja. Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku održanoga od 25. do 27. travnja 2014. godine u Zagrebu / Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristin (ur.).
Zagreb: Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2015. str. 311-327 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Bićanić, J. (2015) Primjena načela zavičajnosti u odgojno-obrazovnome procesu. U: Udier, S. & Cergol Kovačević, K. (ur.)Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja. Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku održanoga od 25. do 27. travnja 2014. godine u Zagrebu.
@article{article, author = {Bi\'{c}ani\'{c}, Jasna}, year = {2015}, pages = {311-327}, keywords = {odgojno-obrazovni proces, na\v{c}elo zavi\v{c}ajnosti, nastavni predmet Hrvatski jezik, okomita vi\v{s}ejezi\v{c}nost, odgojitelj, u\v{c}itelj, nastavnik}, isbn = {978-953-7963-27-9}, title = {Primjena na\v{c}ela zavi\v{c}ajnosti u odgojno-obrazovnome procesu}, keyword = {odgojno-obrazovni proces, na\v{c}elo zavi\v{c}ajnosti, nastavni predmet Hrvatski jezik, okomita vi\v{s}ejezi\v{c}nost, odgojitelj, u\v{c}itelj, nastavnik}, publisher = {Srednja Europa ; Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bi\'{c}ani\'{c}, Jasna}, year = {2015}, pages = {311-327}, keywords = {education process, local identity principle, subject Croatian language, vertical multilingualism, educator, elementary teacher, high-school teacher}, isbn = {978-953-7963-27-9}, title = {Implementation of local identity principles in the education process}, keyword = {education process, local identity principle, subject Croatian language, vertical multilingualism, educator, elementary teacher, high-school teacher}, publisher = {Srednja Europa ; Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font