Pregled bibliografske jedinice broj: 1011939
Primjena načela zavičajnosti u odgojno-obrazovnome procesu
Primjena načela zavičajnosti u odgojno-obrazovnome procesu // Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja. Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku održanoga od 25. do 27. travnja 2014. godine u Zagrebu / Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristin (ur.).
Zagreb: Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2015. str. 311-327 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1011939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena načela zavičajnosti u odgojno-obrazovnome
procesu
(Implementation of local identity principles in the
education process)
Autori
Bićanić, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja. Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku održanoga od 25. do 27. travnja 2014. godine u Zagrebu
/ Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristin - Zagreb : Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2015, 311-327
ISBN
978-953-7963-27-9
Skup
Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.04.2015. - 27.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
odgojno-obrazovni proces, načelo zavičajnosti, nastavni predmet Hrvatski jezik, okomita višejezičnost, odgojitelj, učitelj, nastavnik
(education process, local identity principle, subject Croatian language, vertical multilingualism, educator, elementary teacher, high-school teacher)
Sažetak
Uspješna primjena načela zavičajnosti u odgojno- obrazovnome procesu u vrtićima i školama treba ujednačeno uključiti sva četiri temeljna čimbenika odgojno-obrazovnoga procesa: učenika, jezik, odgojitelja, učitelja/nastavnika te okolnosti odvijanja odgojno-obrazovnoga procesa. U radu se prikazuje spremnost budućih odgojno- obrazovnih stručnjaka (odgojitelja, učitelja i nastavnika) za primjenu načela zavičajnosti u odgojno- obrazovnome procesu. Temelj istraživanja predstavlja analiza anketnog upitnika provedenog među studentima Sveučilišta u Rijeci, odnosno studentima završnih godina Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i Učiteljskoga studija na Učiteljskome fakultetu te studentima završnih godina studija Hrvatskoga jezika i književnosti (jednopredmetni i dvopredmetni studij) na Filozofskome fakultetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Rad objavljen s djevojačkim prezimenom autorice (Petrc).