Pregled bibliografske jedinice broj: 1011875
Otvoreno obrazovanje i otvoreni obrazovni sadržaji
Otvoreno obrazovanje i otvoreni obrazovni sadržaji // Otvorenost u znanosti i visokom obrazovanju / Hebrang Grgić, Ivana (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2018. str. 131-143
CROSBI ID: 1011875 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Otvoreno obrazovanje i otvoreni obrazovni sadržaji
(Open Education and Open Educational Resources)
Autori
Kučina Softić, Sandra ; Rako, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Otvorenost u znanosti i visokom obrazovanju
Urednik/ci
Hebrang Grgić, Ivana
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2018
Raspon stranica
131-143
ISBN
978-953-0-60044-7
Ključne riječi
otvoreno obrazovanje, otvoreni obrazovni sadržaji
(open education, OER)
Sažetak
Otvoreno obrazovanje omogućuje svima da uče bilo gdje, u bilo koje doba s pomoću bilo kojeg uređaja i uz bilo čiju potporu (European Commission, 2013). Takvo obrazovanje prvenstveno je cilj ili obrazovna politika. Njegovo najvažnije obilježje jest uklanjanje prepreka učenju (financijskih, geografskih, vremenskih, kao i pristupnih uvjeta). Otvoreno obrazovanje omogućuje polazniku stjecanje novih vještina ili nadogradnju postojećih na jeftiniji i fleksibilniji način. Stoga je ova tema visoko na listi prioriteta Europske unije, kad se uzme u obzir ekonomska kriza koja je pogodila Europu. Osim toga, otvoreno obrazovanje pomaže u modernizaciji visokoga obrazovanja s obzirom na to da se suvremeno otvoreno obrazovanje uglavnom postiže s pomoću digitalnih tehnologija. Otvoreno obrazovanje može biti i most između neformalnoga i formalnog obrazovanja, olakšavajući ustanovama u sustavu visokog obrazovanja i drugim akreditiranim ustanovama priznavanje certifikata o postignućima (uključujući i značke) koje izdaju svojim polaznicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti