Pregled bibliografske jedinice broj: 1011757
Assessment of Student STEM Achievement in Primary School
Assessment of Student STEM Achievement in Primary School // STEM SCHOOL INTERESTS, ACHIEVEMENT AND CAREERS, Mini conference/round table of the HRZZ JOBSTEM project
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1011757 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Assessment of Student STEM Achievement in Primary School
Autori
Glasnović Gracin, Dubravka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
STEM SCHOOL INTERESTS, ACHIEVEMENT AND CAREERS, Mini conference/round table of the HRZZ JOBSTEM project
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.06.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
STEM achievement, integrated objective test, primary education
Sažetak
The aim of the presentation is to show the results of measuring knowledge in the STEM area through integrated tests and to present the characteristics of the new tests developed particularly for this purpose.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Matematika, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2014-09-9250 - profesionalne aspiracije prema STEM zanimanjima tijekom snovne škole: longitudinalno istraživanje odnosa postignuća, vjerovanja o vlastitim kompetencijama i intersa za zanimanjima (JOBSTEM) (Burušić, Josip, HRZZ - 2014-09) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Dubravka Glasnović Gracin
(autor)