Pregled bibliografske jedinice broj: 1011755
Novi pristupi i metode u radu s darovitim učenicima u STEM području
Novi pristupi i metode u radu s darovitim učenicima u STEM području // STEM daroviti i talentirani učenici. Identifikacija, metode nastavnog rada i profesionalno usmjeravanje / Burušić, Josip ; Šerepac, Vesna (ur.).
Zagreb: Alfa, 2019. str. 51-155
CROSBI ID: 1011755 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi pristupi i metode u radu s darovitim učenicima u STEM području
(New approaches and methods for STEM gifted and talented students)
Autori
Glasnović Gracin, Dubravka ; Jagušt, Tomislav ; Martinis, Olgica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
STEM daroviti i talentirani učenici. Identifikacija, metode nastavnog rada i profesionalno usmjeravanje
Urednik/ci
Burušić, Josip ; Šerepac, Vesna
Izdavač
Alfa
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
51-155
ISBN
9789533641027
Ključne riječi
daroviti učenici ; STEM područje ; metode ; pristupi
(gifted students ; STEM area ; methods ; approaches)
Sažetak
U poglavlju se daje prikaz različitih metoda i pristupa STEM darovitim učenicima te prijedlozi realizacije nekih tema za darovite učenike u sklopu STEM područja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti, Računarstvo, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2014-09-9250 - profesionalne aspiracije prema STEM zanimanjima tijekom snovne škole: longitudinalno istraživanje odnosa postignuća, vjerovanja o vlastitim kompetencijama i intersa za zanimanjima (JOBSTEM) (Burušić, Josip, HRZZ - 2014-09) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb