Pregled bibliografske jedinice broj: 1011468
Različiti pristupi postupku množenja
Različiti pristupi postupku množenja, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1011468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Različiti pristupi postupku množenja
(Different approaches to the multiplication process)
Autori
Iljić, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
13.07
Godina
2017
Stranica
59
Mentor
Kolar-Begović, Zdenka
Neposredni voditelj
Katalenić, Ana
Ključne riječi
matematičko obrazovanje, množenje, procedura množenja
(mathematical education, multiplication, written multiplication)
Sažetak
Množenje napamet ili metodama pisanog računa, te primjenjujući međusobne veze računskih operacija, učenička su postignuća koja se odnose na množenje, a koja Nacionalni okvirni kurikulum propisuje za prvi odgojno- obrazovni ciklus. U nastavi matematike u Republici Hrvatskoj poučava se procedura množenja koja obuhvaća nekoliko djelomičnih radnji: računanje djelomičnih umnožaka, potpisivanje s pomicanjem i pismeno zbrajanje međurezultata. U radu su opisani različiti pristupi množenju dostupni u literaturi kao i rezultati znanstvenih istraživanja na ovu temu. Za potrebe diplomskog rada provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja znanja, stavova i mišljenja studenata 3. i 4. godine Učiteljskog studija o različitim pristupima proceduri množenja te njihovoj primjeni u razrednoj nastavi matematike. Rezultati su ukazali da je specijalizirano matematičko znanje, znanje o kurikulumu i znanje o poučavanju darovitih učenika određenom matematičkom sadržaju studenata slabo razvijeno. Među različitim procedurama studenti preferiraju Mrežno množenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek