Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1011219

Samoprocjena kompetencija budućih nastavnika stranoga jezika za poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja


Bagarić Medve, Vesna; Truck-Biljan, Ninočka
Samoprocjena kompetencija budućih nastavnika stranoga jezika za poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja // U jezik uronjeni: Zbornik posvećen Ireni Vodopiji / Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 317-328 doi:UDK 371.12:81.243


CROSBI ID: 1011219 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena kompetencija budućih nastavnika stranoga jezika za poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja
(Self-assessment of student teachers´ competences to teach and assess writing in a foreign language)

Autori
Bagarić Medve, Vesna ; Truck-Biljan, Ninočka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
U jezik uronjeni: Zbornik posvećen Ireni Vodopiji

Urednik/ci
Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina

Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2018

Raspon stranica
317-328

ISBN
978-953-6965-72-4

Ključne riječi
pisanje, strani jezik, budući nastavnici, kompetencije, samoprocjena
(writing, foreign language, student teachers, competences, self-assessment)

Sažetak
Poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja u stranome jeziku uključuju niz kompetencija kojima trebaju ovladati budući nastavnici stranoga jezika. U ovome se radu prikazuju rezultati studije u okviru koje se nastojalo utvrditi u kojoj se mjeri studenti diplomskoga studija njemačkoga i/ili engleskoga jezika i književnosti nastavničkoga smjera (N=293) na Filozofskom fakultetu u Osijeku osjećaju kompetentnima poučavati i procjenjivati vještinu pisanja u jezicima koje studiraju. Kao instrument za samoprocjenu kompetencija upotrijebljen je „Europski portfolio za obrazovanje nastavnika jezika“ (EPONAJ) (Newby, Allan, Fenner, Jones, Komorowska i Soghikyan, 2007.). Rezultati kvantitativnih analiza prikupljenih podataka pokazali su da student- budući nastavnici relativno visoko procjenjuju svoje kompetencije za poučavanje i tek nešto nie za procjenjivanje vještine pisanja u njemačkom/engleskom kao stranome jeziku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Bagarić Medve, Vesna; Truck-Biljan, Ninočka
Samoprocjena kompetencija budućih nastavnika stranoga jezika za poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja // U jezik uronjeni: Zbornik posvećen Ireni Vodopiji / Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 317-328 doi:UDK 371.12:81.243
Bagarić Medve, V. & Truck-Biljan, N. (2018) Samoprocjena kompetencija budućih nastavnika stranoga jezika za poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja. U: Smajić, D., Krumes, I. & Mance, N. (ur.) U jezik uronjeni: Zbornik posvećen Ireni Vodopiji. Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 317-328 doi:UDK 371.12:81.243.
@inbook{inbook, author = {Bagari\'{c} Medve, Vesna and Truck-Biljan, Nino\v{c}ka}, year = {2018}, pages = {317-328}, DOI = {UDK 371.12:81.243}, keywords = {pisanje, strani jezik, budu\'{c}i nastavnici, kompetencije, samoprocjena}, doi = {UDK 371.12:81.243}, isbn = {978-953-6965-72-4}, title = {Samoprocjena kompetencija budu\'{c}ih nastavnika stranoga jezika za pou\v{c}avanje i procjenjivanje vje\v{s}tine pisanja}, keyword = {pisanje, strani jezik, budu\'{c}i nastavnici, kompetencije, samoprocjena}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Bagari\'{c} Medve, Vesna and Truck-Biljan, Nino\v{c}ka}, year = {2018}, pages = {317-328}, DOI = {UDK 371.12:81.243}, keywords = {writing, foreign language, student teachers, competences, self-assessment}, doi = {UDK 371.12:81.243}, isbn = {978-953-6965-72-4}, title = {Self-assessment of student teachers´ competences to teach and assess writing in a foreign language}, keyword = {writing, foreign language, student teachers, competences, self-assessment}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font