Pregled bibliografske jedinice broj: 1011219
Samoprocjena kompetencija budućih nastavnika stranoga jezika za poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja
Samoprocjena kompetencija budućih nastavnika stranoga jezika za poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja // U jezik uronjeni: Zbornik posvećen Ireni Vodopiji / Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 317-328 doi:UDK 371.12:81.243
CROSBI ID: 1011219 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena kompetencija budućih nastavnika stranoga jezika za poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja
(Self-assessment of student teachers´ competences to teach and assess writing in a foreign language)
Autori
Bagarić Medve, Vesna ; Truck-Biljan, Ninočka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
U jezik uronjeni: Zbornik posvećen Ireni Vodopiji
Urednik/ci
Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina
Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2018
Raspon stranica
317-328
ISBN
978-953-6965-72-4
Ključne riječi
pisanje, strani jezik, budući nastavnici, kompetencije, samoprocjena
(writing, foreign language, student teachers, competences, self-assessment)
Sažetak
Poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja u stranome jeziku uključuju niz kompetencija kojima trebaju ovladati budući nastavnici stranoga jezika. U ovome se radu prikazuju rezultati studije u okviru koje se nastojalo utvrditi u kojoj se mjeri studenti diplomskoga studija njemačkoga i/ili engleskoga jezika i književnosti nastavničkoga smjera (N=293) na Filozofskom fakultetu u Osijeku osjećaju kompetentnima poučavati i procjenjivati vještinu pisanja u jezicima koje studiraju. Kao instrument za samoprocjenu kompetencija upotrijebljen je „Europski portfolio za obrazovanje nastavnika jezika“ (EPONAJ) (Newby, Allan, Fenner, Jones, Komorowska i Soghikyan, 2007.). Rezultati kvantitativnih analiza prikupljenih podataka pokazali su da student- budući nastavnici relativno visoko procjenjuju svoje kompetencije za poučavanje i tek nešto nie za procjenjivanje vještine pisanja u njemačkom/engleskom kao stranome jeziku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek