Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1011031

Primjena igara sa svrhom u opisu baštinske građe


Kundrata, Vanja
Primjena igara sa svrhom u opisu baštinske građe, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1011031 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena igara sa svrhom u opisu baštinske građe
(Application of games with a purpose in the description of heritage)

Autori
Kundrata, Vanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
19.09

Godina
2018

Stranica
52

Mentor
Ivanjko, Tomislav ; Stančić, Hrvoje

Ključne riječi
igre sa svrhom ; informacijski sustavi potpomognuti radom mnoštva ; baštinska građa ; AKM
(games with a purpose ; crowdsourcing ; cultural heritage ; GLAM)

Sažetak
Iako novije naravi, u svijetu se danas na različite načine koriste informacijski sustavi potpomognuti radom mnoštva. Kao podrazina tog koriste se i igre sa svrhom. To su dvije glavne teme ovog rada. U prvom dijelu rada govori se o informacijskim sustavima potpomognutim radom mnoštva uz više primjera i kako se ti sustavi koriste u baštinskim institucijama. Navode se neki problemi i buduće mogućnosti za informacijske sustave potpomognute radom mnoštva. S obzirom da u Hrvatskoj nisu baš korišteni daje se mogući model primjene za Hrvatsku i koncept projekta prema postojećoj zbirci u Knjižnicama grada Zagreba. Drugi dio rada vezan je za igre sa svrhom. Uz definicije dolaze i primjeri igara sa svrhom te kako se one koriste u baštinskim institucijama. Definira se bitan pojam za igre sa svrhom, a to je uvođenje elemenata igre ili igrifikacija (pojam korišten u radu). Radi se usporedba dviju mrežnih platformi koje sadrže igre sa svrhom. Na kraju je zaključak o tome kako se informacijski sustavi potpomognuti radom mnoštva i igre sa svrhom koriste ponajviše u baštinskim institucijama, koji su potencijali za budućnost i kako bi se to moglo primijeniti na Hrvatsku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Hrvoje Stančić (mentor)

Avatar Url Tomislav Ivanjko (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kundrata, Vanja
Primjena igara sa svrhom u opisu baštinske građe, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Kundrata, V. (2018) 'Primjena igara sa svrhom u opisu baštinske građe', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kundrata, Vanja}, year = {2018}, pages = {52}, keywords = {igre sa svrhom, informacijski sustavi potpomognuti radom mno\v{s}tva, ba\v{s}tinska gra\dja, AKM}, title = {Primjena igara sa svrhom u opisu ba\v{s}tinske gra\dje}, keyword = {igre sa svrhom, informacijski sustavi potpomognuti radom mno\v{s}tva, ba\v{s}tinska gra\dja, AKM}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kundrata, Vanja}, year = {2018}, pages = {52}, keywords = {games with a purpose, crowdsourcing, cultural heritage, GLAM}, title = {Application of games with a purpose in the description of heritage}, keyword = {games with a purpose, crowdsourcing, cultural heritage, GLAM}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font