Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1010814

Zastupljenost neformalnog i informalnog učenja u profesionalnom razvoju učitelja


Draženka Skupnjak; Daria Tot
Zastupljenost neformalnog i informalnog učenja u profesionalnom razvoju učitelja // Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja, Vol. XVII (2019), No. 2; 309-322 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1010814 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zastupljenost neformalnog i informalnog učenja u profesionalnom razvoju učitelja
(The Representation of Non-Formal and Informal Learning in the Professional Development of Teachers)

Autori
Draženka Skupnjak ; Daria Tot

Izvornik
Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja (1334-2312) Vol. XVII (2019), No. 2; 309-322

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
neformalno učenje, informalno učenje, učitelji, profesionalni razvoj
(non-formal learning, informal learning, teachers, professional development.)

Sažetak
Temeljni koncept na kojem počiva učiteljev profesionalni razvoj je profesionalno učenje kao cjeloživotan, otvoren, dinamičan i trajan proces različitih oblika formalnog, neformalnog i informalnog učenja. Istraživanja su dugo vremena bila usmjerena na područje formalnog obrazovanja, odnosno institucionalno organizirano učenje. Razvojem koncepta cjeloživotnog učenja u fokus ulaze i drugi oblici obrazovanja i učenja. Različiti modeli i varijacije neformalnog i informalnog učenja međusobno se u mnogim dijelovima isprepliću, a cilj je ovog istraživanja bio utvrđivanje koji su od tih oblika najzastupljeniji u profesionalnom razvoju učitelja razredne nastave. Na uzorku od 506 ispitanika Varaždinske, Međimurske, Koprivničko-križevačke i Bjelovarsko-bilogorske županije utvrđeno je da učitelji najučestalijim oblicima procjenjuju suradnju s drugim učiteljima u školi, neformalne razgovore s kolegama sustručnjacima, sudjelovanje na tečajevima, radionicama ili seminarima izvan škole, ŽSV-a te praćenje medija. Najmanje je zastupljeno sudjelovanje u međuškolskim/međunarodnim projektima i volontiranje. U nekim oblicima neformalnog i informalnog učenja također je utvrđena statistički značajna razlika s obzirom na godine učiteljskog staža i vrstu inicijalnog obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Draženka Skupnjak (autor)

Avatar Url Daria Tot (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Draženka Skupnjak; Daria Tot
Zastupljenost neformalnog i informalnog učenja u profesionalnom razvoju učitelja // Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja, Vol. XVII (2019), No. 2; 309-322 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Draženka Skupnjak & Daria Tot (2019) Zastupljenost neformalnog i informalnog učenja u profesionalnom razvoju učitelja. Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja, Vol. XVII (No. 2), 309-322.
@article{article, year = {2019}, pages = {309-322}, keywords = {neformalno u\v{c}enje, informalno u\v{c}enje, u\v{c}itelji, profesionalni razvoj}, journal = {Nova prisutnost: \v{c}asopis za intelektualna i duhovna pitanja}, volume = {Vol. XVII}, number = {No. 2}, issn = {1334-2312}, title = {Zastupljenost neformalnog i informalnog u\v{c}enja u profesionalnom razvoju u\v{c}itelja}, keyword = {neformalno u\v{c}enje, informalno u\v{c}enje, u\v{c}itelji, profesionalni razvoj} }
@article{article, year = {2019}, pages = {309-322}, keywords = {non-formal learning, informal learning, teachers, professional development.}, journal = {Nova prisutnost: \v{c}asopis za intelektualna i duhovna pitanja}, volume = {Vol. XVII}, number = {No. 2}, issn = {1334-2312}, title = {The Representation of Non-Formal and Informal Learning in the Professional Development of Teachers}, keyword = {non-formal learning, informal learning, teachers, professional development.} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Worldwide Political Science Abstracts
  • CSA Sociological Abstracts database
  • EBSCO
  • ERIH Plus
  • HRČAK
  • Religious & Theological Abstracts (Myerstown, USA)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font