Pregled bibliografske jedinice broj: 1010777
Generiranje baze pitanja za Moodle
Generiranje baze pitanja za Moodle // Proceedings of The 7th International Scientific Colloquium Mathematics and children / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education and Department of Mathematica, 2019. str. 37-38 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1010777 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Generiranje baze pitanja za Moodle
(Generating question for Moodle base)
Autori
Jakuš, Marija ; Žignić, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Proceedings of The 7th International Scientific Colloquium Mathematics and children
/ Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka - Osijek : Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education and Department of Mathematica, 2019, 37-38
ISBN
978-953-6965-80-9
Skup
7th International Scientific Colloquium Mathematics and children
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.05.2019. - 25.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
Moodle, pitanja iz matematike, programiranje, python, generiranje
(Moodle, mathematics question, programming, python, generating)
Sažetak
Danas svjedočimo sve većoj upotrebi LMS (learning management system) sustava Moodle, sustava za upravljanje učenjem. LMS, općenito, je softverska aplikacija za podršku obrazovnim tečajevima, programima obuke, učenja i razvoja, koja omogučuje dostupnost programa, njihovo administriranje, dokumentiranje, praćenje i izvještavanje. Moodle se koristi i na Fakultetu organizacije i informatike Varaždin, sastavnici Sveučilišta u Zagrebu, kao podrška procesu učenja. Na predmetu “Matematika 1”, Moodle se koristi kao repozitorij nastavnih materijala te za komunikaciju sa studentima. U sustav su uključene in neke aktivnosti studenata na predmetu koje doprimose završnim ishodima. To su između ostalog testovi, čije se vrednovanje koristi u određivanju ocjene koju student dobiva iz predmeta na kraju semestra. Testovi se generiraju za svakog studenta posebno tako da se iz baze pitanja nasumično odabere određeni broj pitanja. Frekvencija pojavljivanja određenog pitanja ovisi o broju pitanja koja se nalaze u bazi pitanja. Kako bi oformili bazu, pitanja se mogu dodavati direktno pisanjem u sustav ili se mogu uvesti iz vanjskog izvora. Povećavanje baze, pišući jedno po jedno pitanje, zahtijeva mnogo vremena. Srećom, određena vrsta matematičkih pitanja, čiji se odgovori i rezultati mogu odrediti ili izračunati računalom, može se generirati u nekom programskom jeziku te dodati u Moodle. Tako se baza pitanja može lako povećati. Cilj ovog teksta je prikazati kako se određena vrsta pitanja može programiranjem generirati i uključiti u sustav.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Marija Jakuš
(autor)