Pregled bibliografske jedinice broj: 1010281
Metode intonacije u nastavi solfeggia
Metode intonacije u nastavi solfeggia, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Akademija za umjetnost i kulturu, Osijek
CROSBI ID: 1010281 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metode intonacije u nastavi solfeggia
(Intonacy methods in solfeggio teaching)
Autori
Iveljić, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Akademija za umjetnost i kulturu
Mjesto
Osijek
Datum
05.07
Godina
2019
Stranica
29
Mentor
Škojo, Tihana
Ključne riječi
metode intonacije, relativna metoda, apsolutna metoda, solfeggio
(methods of intonation, relative method, absolute method, solfeggi)
Sažetak
Riječ metoda u glazbenom kontekstu, za razliku od metodičko-didaktičkog značenja, koristi se za pristup svladavanju intonacije. Metode intonacije možemo podijeliti u dvije skupine: metode relativne i metode apsolutne intonacije te one upravo vode do ostvarenja zadanih ciljeva učenja i poučavanja. U metode relativne intonacije ubrajamo brojčane metode (Njemačka i Francuska), metodu tonik-solfa, metodu tonika- do, Jale i Kodälyjevu metodu, dok apsolutnim metodama, uz abecediranje i solmizaciju, pripada metoda tonskih riječi - Tonworthmethode Carla Eitza. Kroz teorijski glazbeni nastavni predmet Solfeggio učenici svladavaju glazbeni jezik i upoznaju se s glazbenim pismom. Solfeggio je obvezni nastavni predmet u cijelom glazbenom odgojno-obrazovnom sustavu s jasno postavljenim ciljem i zadatcima, kao i nastavnim sadržajem, temeljem kojih se utvrđuju izvedbeni postupci i metode kojima se stječe znanje i razvijaju vještine. Znanja i vještine iskazane su ishodima učenja koje će učenik usvojiti nakon određenog stupnja obrazovanja te kako bi ih zadovoljio, potrebno je pružiti kvalitetnu nastavu solfeggia koja se odvija kroz različite glazbene aktivnosti. U nastavne aktivnosti solfeggia ubrajamo upjevavanje, koje je sastavni dio svakog sata solfeggia, glazbene diktate i pjevanje, gdje se ističe pjevanje prima vista.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost