Pregled bibliografske jedinice broj: 1010259
Nastavnički izazov: individualizacija poučavanja usmjerena prema uspješnoj inkluziji učenika s teškoćama u nastavu glazbene kulture s naglaskom na učenike s oštećenjem sluha
Nastavnički izazov: individualizacija poučavanja usmjerena prema uspješnoj inkluziji učenika s teškoćama u nastavu glazbene kulture s naglaskom na učenike s oštećenjem sluha // Muzička pedagogija izazov, inspiracija i kreacija Zbornik s prvog međunarodnog simpozijuma iz oblasti muzičke pedagogije / Marković, Vedrana ; Martinović-Bogojević, Jelena (ur.).
Cetinje: Univerzitet Crne Gore Muzička akademija, Cetinje, 2018. str. 153-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1010259 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavnički izazov: individualizacija poučavanja usmjerena prema uspješnoj inkluziji učenika s teškoćama u nastavu glazbene kulture s naglaskom na učenike s oštećenjem sluha
(Teaching challenge: individualization of teaching directed toward a successful inclusion of students with disabilities in music teaching with an emphasis on students with hearing impairment)
Autori
Škojo, Tihana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Muzička pedagogija izazov, inspiracija i kreacija Zbornik s prvog međunarodnog simpozijuma iz oblasti muzičke pedagogije
/ Marković, Vedrana ; Martinović-Bogojević, Jelena - Cetinje : Univerzitet Crne Gore Muzička akademija, Cetinje, 2018, 153-169
ISBN
978-9940-9540-7-9
Skup
Prvi međunarodni simpozijum iz oblasti muzičke pedagogije - Muzička pedagogija - izazov, inspiracija i kreacija
Mjesto i datum
Cetinje, Crna Gora, 24.05.2018. - 27.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
individualizacija poučavanja, nastava glazbene kulture, učenici s oštećenjem sluha
(Individualization of teaching, music teaching, students with hearing impairment)
Sažetak
Individualizacija poučavanja, utemeljena na uvažavanju razlika među učenicima i osiguravanju optimalnih uvjeta za napredak svakoga učenika neovisno o njihovim sposobnostima, imperativ je suvremene, humanistički orijentirane nastave. Uključivanje učenika s teškoćama, posebice učenika s oštećenjem sluha ; gluhih i nagluhih učenika, u nastavu glazbene kulture, zbog prirode predmeta koja je u oprečnosti sa specifičnostima te teškoće te zbog didaktičko- metodičkih aspekata koje individualizirano poučavanje zahtijeva, predstavlja velik izazov za nastavnike koji se najčešće ne osjećaju dovoljno kompetentni i pripremljeni za uspješno odgovaranje na postavljeni zahtjev. U radu se prikazuje istraživanje sa svrhom utvrđivanja mišljenja nastavnika glazbene kulture o praktičnim problemima s kojima se susreću prilikom realizacije nastave u kojoj su uključeni učenici s teškoćama, a s ciljem poboljšavanja glazbene nastave za učenike s teškoćama u razvoju. Istraživanjem se želi aktualizirati važnost implementiranja kompetencija za rad s učenicima s teškoćama u razvoju u programe nastavničkih studija i programe stručnoga usavršavanja nastavnika. Iz rezultata se zaključuje kako se nastavnici, iako ih se većina u dosadašnjem radu više puta susrela s učenicima s teškoćama, i nadalje smatraju nedovoljno pripremljeni za rad s njima. Ističu kako je za kvalitetno provođenje nastave u kojoj su uključeni učenici s teškoćama i individualizaciju nastave potrebna edukacijska potpora u obliku predavanja i radionica popraćenih priručnicima i primjerima dobre prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost