Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1010259

Nastavnički izazov: individualizacija poučavanja usmjerena prema uspješnoj inkluziji učenika s teškoćama u nastavu glazbene kulture s naglaskom na učenike s oštećenjem sluha


Škojo, Tihana
Nastavnički izazov: individualizacija poučavanja usmjerena prema uspješnoj inkluziji učenika s teškoćama u nastavu glazbene kulture s naglaskom na učenike s oštećenjem sluha // Muzička pedagogija izazov, inspiracija i kreacija Zbornik s prvog međunarodnog simpozijuma iz oblasti muzičke pedagogije / Marković, Vedrana ; Martinović-Bogojević, Jelena (ur.).
Cetinje: Univerzitet Crne Gore Muzička akademija, Cetinje, 2018. str. 153-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1010259 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavnički izazov: individualizacija poučavanja usmjerena prema uspješnoj inkluziji učenika s teškoćama u nastavu glazbene kulture s naglaskom na učenike s oštećenjem sluha
(Teaching challenge: individualization of teaching directed toward a successful inclusion of students with disabilities in music teaching with an emphasis on students with hearing impairment)

Autori
Škojo, Tihana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Muzička pedagogija izazov, inspiracija i kreacija Zbornik s prvog međunarodnog simpozijuma iz oblasti muzičke pedagogije / Marković, Vedrana ; Martinović-Bogojević, Jelena - Cetinje : Univerzitet Crne Gore Muzička akademija, Cetinje, 2018, 153-169

ISBN
978-9940-9540-7-9

Skup
Prvi međunarodni simpozijum iz oblasti muzičke pedagogije - Muzička pedagogija - izazov, inspiracija i kreacija

Mjesto i datum
Cetinje, Crna Gora, 24.05.2018. - 27.05.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
individualizacija poučavanja, nastava glazbene kulture, učenici s oštećenjem sluha
(Individualization of teaching, music teaching, students with hearing impairment)

Sažetak
Individualizacija poučavanja, utemeljena na uvažavanju razlika među učenicima i osiguravanju optimalnih uvjeta za napredak svakoga učenika neovisno o njihovim sposobnostima, imperativ je suvremene, humanistički orijentirane nastave. Uključivanje učenika s teškoćama, posebice učenika s oštećenjem sluha ; gluhih i nagluhih učenika, u nastavu glazbene kulture, zbog prirode predmeta koja je u oprečnosti sa specifičnostima te teškoće te zbog didaktičko- metodičkih aspekata koje individualizirano poučavanje zahtijeva, predstavlja velik izazov za nastavnike koji se najčešće ne osjećaju dovoljno kompetentni i pripremljeni za uspješno odgovaranje na postavljeni zahtjev. U radu se prikazuje istraživanje sa svrhom utvrđivanja mišljenja nastavnika glazbene kulture o praktičnim problemima s kojima se susreću prilikom realizacije nastave u kojoj su uključeni učenici s teškoćama, a s ciljem poboljšavanja glazbene nastave za učenike s teškoćama u razvoju. Istraživanjem se želi aktualizirati važnost implementiranja kompetencija za rad s učenicima s teškoćama u razvoju u programe nastavničkih studija i programe stručnoga usavršavanja nastavnika. Iz rezultata se zaključuje kako se nastavnici, iako ih se većina u dosadašnjem radu više puta susrela s učenicima s teškoćama, i nadalje smatraju nedovoljno pripremljeni za rad s njima. Ističu kako je za kvalitetno provođenje nastave u kojoj su uključeni učenici s teškoćama i individualizaciju nastave potrebna edukacijska potpora u obliku predavanja i radionica popraćenih priručnicima i primjerima dobre prakse.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Tihana Škojo (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

indd.adobe.com

Citiraj ovu publikaciju:

Škojo, Tihana
Nastavnički izazov: individualizacija poučavanja usmjerena prema uspješnoj inkluziji učenika s teškoćama u nastavu glazbene kulture s naglaskom na učenike s oštećenjem sluha // Muzička pedagogija izazov, inspiracija i kreacija Zbornik s prvog međunarodnog simpozijuma iz oblasti muzičke pedagogije / Marković, Vedrana ; Martinović-Bogojević, Jelena (ur.).
Cetinje: Univerzitet Crne Gore Muzička akademija, Cetinje, 2018. str. 153-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Škojo, T. (2018) Nastavnički izazov: individualizacija poučavanja usmjerena prema uspješnoj inkluziji učenika s teškoćama u nastavu glazbene kulture s naglaskom na učenike s oštećenjem sluha. U: Marković, V. & Martinović-Bogojević, J. (ur.)Muzička pedagogija izazov, inspiracija i kreacija Zbornik s prvog međunarodnog simpozijuma iz oblasti muzičke pedagogije.
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana}, year = {2018}, pages = {153-169}, keywords = {individualizacija pou\v{c}avanja, nastava glazbene kulture, u\v{c}enici s o\v{s}te\'{c}enjem sluha}, isbn = {978-9940-9540-7-9}, title = {Nastavni\v{c}ki izazov: individualizacija pou\v{c}avanja usmjerena prema uspje\v{s}noj inkluziji u\v{c}enika s te\v{s}ko\'{c}ama u nastavu glazbene kulture s naglaskom na u\v{c}enike s o\v{s}te\'{c}enjem sluha}, keyword = {individualizacija pou\v{c}avanja, nastava glazbene kulture, u\v{c}enici s o\v{s}te\'{c}enjem sluha}, publisher = {Univerzitet Crne Gore Muzi\v{c}ka akademija, Cetinje}, publisherplace = {Cetinje, Crna Gora} }
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana}, year = {2018}, pages = {153-169}, keywords = {Individualization of teaching, music teaching, students with hearing impairment}, isbn = {978-9940-9540-7-9}, title = {Teaching challenge: individualization of teaching directed toward a successful inclusion of students with disabilities in music teaching with an emphasis on students with hearing impairment}, keyword = {Individualization of teaching, music teaching, students with hearing impairment}, publisher = {Univerzitet Crne Gore Muzi\v{c}ka akademija, Cetinje}, publisherplace = {Cetinje, Crna Gora} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font