Pregled bibliografske jedinice broj: 1009891
Analiza ekonomskog aspekta ambalaže na primjeru slatko slanog snacka
Analiza ekonomskog aspekta ambalaže na primjeru slatko slanog snacka, 2019., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša, Koprivnica
CROSBI ID: 1009891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza ekonomskog aspekta ambalaže na primjeru
slatko slanog snacka
(Analysis of the economic aspect of packaging on the
example of sweet salty snacks)
Autori
Novak, Alen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša
Mjesto
Koprivnica
Datum
04.07
Godina
2019
Stranica
62
Mentor
Hajdek, Krunoslav
Ključne riječi
ekonomija ; ambalaža ; tržište ; cijena ; marketing
(economy ; packaging ; market ; price ; marketing)
Sažetak
U okviru nastavnog programa studija Ambalaže naglasak je na procese u ambalažnoj industriji, stoga se ovom temom žele pobliže pojasniti i prikazati ekonomski aspekti i funkcije u navedenoj industrijskoj grani, uz konkretan primjer kreiranja i lansiranja novog proizvoda na tržište. Ekonomija proučava sve najbitnije aspekte i učinke na cijeli proces ostvarivanja ili kreiranja dobara, u ovom slučaju, kreiranja novog proizvodnog asortimana, te njegovog izlaska na tržište, u smislu ostvarivanja konkurentnih prednosti i određenog financijskog profita, ali i rastu imidža poduzeća, te percepcije potrošača o kvaliteti novog proizvoda kroz dizajn i svojstva ambalažnih materijala. Osnovni ekonomski učinci ambalaže proizvoda dijele se na tri osnovna tipa, financijski, marketinški i ekološki. Cilj je navedene funkcije i učinke detaljnije obrazložiti, te uz konkretne primjere pojasniti njihovu ulogu. U završnom dijelu rada kroz primjer uvođenja novog proizvodnog asortimana slatkog snacka, biti će obrazložene strategije koje se odnose na početni proizvodni proces i očekivane efekte, planiranje proizvodnje i prodaje, cjenovno pozicioniranje, a kroz marketinški aspekt prikazat će se strategija ulaska na tržište, te primjena konkurentskih prednosti i efekti koji se očekuju. Ambalaža u svakom slučaju igra veliku ulogu u cijelom procesu, kada bi u relativnim omjerima određivali važnost, tada bi kvaliteta i dizajn ambalaže, nakon cijene proizvoda, zasigurno igrale najveću ulogu u odabiru kupca na asortiman slatko slanog snacka, a želja je kroz rad to i dokazati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Ekonomija