Pregled bibliografske jedinice broj: 1009889
Uloga ambalaže na kupnju prehrambenih proizvoda
Uloga ambalaže na kupnju prehrambenih proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša, Koprivnica
CROSBI ID: 1009889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga ambalaže na kupnju prehrambenih proizvoda
(The role of packaging for the purchase of food
products)
Autori
Poljan, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša
Mjesto
Koprivnica
Datum
04.07
Godina
2019
Stranica
79
Mentor
Hajdek, Krunoslav
Neposredni voditelj
Miljković, Petar
Ključne riječi
ambalaža ; ambalažni oblici ; boja ; ponašanje potrošača ; hrana i ambalaža ; čokolada ; čips
(packaging ; packaging ; color ; consumer behavior ; food and packaging ; chocolate ; chips)
Sažetak
Ovaj rad bavi se istraživanjem potrošača pomoću različitih elemenata ambalažnog dizajna i pakiranja. Teoretski dio završnog rada temelji se na podacima iz knjiga i članaka te uključuje osnovne koncepte ambalaže, njezine funkcije, vrste ambalažnih materijala, elemente njezinog dizajna, boju, potrošačko ponašanje i odluku o najprimamljivijem proizvodu. U praktičnom dijelu, prikupljanjem i analizom anketnih podataka na uzorku od 82 ispitanika, ispitana je uloga ambalaže na kupnju dvije grupe prehrambenih proizvoda, odnosno šest različitih stilova mliječne čokolade i šest različitih stilova čipsa sa okusom paprike. Svrha ovog rada je ispitati potrošače kakav imaju stav prema ambalaži, koji čimbenici i u kojoj mjeri utječu na njih prilikom kupovine. Glavni cilj rada bio je dobiti odgovor kupuju li proizvod ili ambalažu. Istraživanje je pokazalo kako ambalaža prehrambenih proizvoda utječe na potrošače prilikom kupnje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Interdisciplinarne tehničke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica