Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1009887

Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda


Jakupić, Mateja
Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša, Koprivnica


CROSBI ID: 1009887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda
(The impact of packaging on product sales)

Autori
Jakupić, Mateja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša

Mjesto
Koprivnica

Datum
04.07

Godina
2019

Stranica
59

Mentor
Hajdek, Krunoslav

Neposredni voditelj
Miljković, Petar

Ključne riječi
ambalaža ; marketing ; odluka o kupnji ; potrošačko ponašanje
(packaging ; marketing ; buying decisions ; consumer behavior)

Sažetak
Ambalaža kao dio marketinga poveznica je između kupca i tržišta te ima veliku ulogu prilikom kupovine i odabira pojedinog proizvoda. Ambalaža od proizvodnje do potrošnje čuva izvornost i kvalitetu proizvoda te je utjecaj ambalaže na kupnju proizvoda iznimno važan, jer znamo svi da je ambalaža ta koja prodaje proizvod. Predstavljanjem odabrane teme također istaknuti će se elementi koji su bitni za prodaju određenog proizvoda (boja, inovacije, fotografija, ilustracija i dizajn). Definirat će se što je to potrošačko ponašanje koje je itekako bitno kod donošenja konačne odluke o kupnji. Svrha je pokazati kako ambalaža utječe na prodaju svojim vizualnim izgledom te koje su to poruke koje se nalaze na ambalaži, a ključne su u donošenju odluke o kupnji. Proces donošenja odluke o kupnji govori kako se potrošači odnose tokom kupovine, te koje sve faze moraju proći kako bi obavili potrebnu kupovinu. Cilj ovog rada je interpretirati ambalažu kao dio marketinga i vrlo važnog elementa u prodaji, svrha je pregledno prikazati kako ambalaža i njen izgled utječu na prodaju proizvoda. Istraživanje je provedeno metodom internetskog anketnog upitnika na području Republike Hrvatske.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Interdisciplinarne tehničke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Krunoslav Hajdek (mentor)

Avatar Url Petar Miljković (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jakupić, Mateja
Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša, Koprivnica
Jakupić, M. (2019) 'Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša, Koprivnica.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jakupi\'{c}, Mateja}, year = {2019}, pages = {59}, keywords = {ambala\v{z}a, marketing, odluka o kupnji, potro\v{s}a\v{c}ko pona\v{s}anje}, title = {Utjecaj ambala\v{z}e na prodaju proizvoda}, keyword = {ambala\v{z}a, marketing, odluka o kupnji, potro\v{s}a\v{c}ko pona\v{s}anje}, publisherplace = {Koprivnica} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jakupi\'{c}, Mateja}, year = {2019}, pages = {59}, keywords = {packaging, marketing, buying decisions, consumer behavior}, title = {The impact of packaging on product sales}, keyword = {packaging, marketing, buying decisions, consumer behavior}, publisherplace = {Koprivnica} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font