Pregled bibliografske jedinice broj: 1009758
Povezanost percipirane zapošljivosti sa stupnjem obrazovanja i socijalnom podrškom
Povezanost percipirane zapošljivosti sa stupnjem obrazovanja i socijalnom podrškom, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Pravni fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1009758 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost percipirane zapošljivosti sa stupnjem obrazovanja i socijalnom podrškom
(Correlation between perceived employability, education and social support)
Autori
Šimunić, Stella
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Pravni fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.06
Godina
2017
Stranica
23
Mentor
Opačić, Ana
Ključne riječi
percipirana zapošljivost, socijalna podrška, stupanj obrazovanja
(percieved employability, social support, education)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati odnose između percipirane zapošljivosti, socijalne podrške i stupnja obrazovanja. U istraživanju su navedena tri istraživačka pitanja koji glase: 1. utvrditi kakav je doprinos određenih dimenzija socijalne podrške percipiranoj zapošljivosti ; 2. utvrditi kakav je doprinos određenih dimenzija socijalne podrške ostvarenom stupnju obrazovanja te 3. utvrditi postoje li razlike u percipiranoj zapošljivosti s obzirom na stupanj obrazovanja. Istraživanje je provedeno od srpnja 2015. do listopada 2016. godine. Podaci su prikupljeni anketnim upitnikom uz pomoć web ankete, grupnog anketiranja i anketiranje lice u lice, te je u njemu sudjelovalo 175 ispitanika u dobi od 18 do 28 godina. Anketa koja je korištena u istraživanju sadrži nekoliko cjelina: opća obilježja, osnovna škola, srednja škola, okolnosti odrastanja, odnos s roditeljima tijekom odrastanja, visoko obrazovanje, prijelaz iz obrazovanja na tržište rada, karijera, prvi posao, nezaposlenost, trenutni posao, sadašnja životna situacija te evaluacija upitnika. Istraživanjem je samo jedna hipoteza potvrđena: osobe s većim brojem prijatelja, s većom socijalnom podrškom od strane okoline i većom uključenošću roditelja u obrazovanje imaju viši stupanj obrazovanja. Dimenzije socijalne podrške se nisu pokazale značajnima za percipiranu zapošljivost, kao ni razlike u percipiranoj zapošljivosti s obzirom na stupanj obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti