Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1009735

Digitalni marketing - nova era tržišne komunikacije


Krajnović, Aleksandra; Sikirić, Dominik; Hordov, Monika
Digitalni marketing - nova era tržišne komunikacije. Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019 (monografija)


CROSBI ID: 1009735 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalni marketing - nova era tržišne komunikacije
(Digital Marketing - a New Era of Marketing Communications)

Autori
Krajnović, Aleksandra ; Sikirić, Dominik ; Hordov, Monika

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Sveučilište u Zadru

Grad
Zadar

Godina
2019

Stranica
167

ISBN
978-953-331-235-4

Ključne riječi
digitalni marketing, tržišna komunikacija, digitalni brending, inbound marketing
(digital marketing, marketing communications, digital branding, inbound marketing)

Sažetak
Knjiga na sažet i jezgrovit način opisuje koncept digitalnog marketinga te njegove glavne alate i poslovne modele. U njoj se ujedno razmatra nova paradigma marketinga nastala zbog primjene novih tehnologija, ali i njene reperkusije koje još nisu dovoljno istražene. Knjiga je namijenjena studentima, stručnjacima iz prakse, posebice u marketingu i menadžmentu, ali i široj publici. Recenzenti ističu da je jedna od namjena knjige "u popularizaciji digitalnog marketinga kao novog pristupa tržišnoj komunikaciji u okviru suvremene marketinške filozofije poslovanja" (prof. dr. sc. T. Vranešević) te da "knjiga kroz svoj sadržaj ukazuje na promjene koje digitalna tehnologija vrši na svim aktivnostima marketinga ukazujući na nužnost prilagodbe dosadašnjih marketinških strategija zahtjevima novih dominantnih skupna (generacija) na tržištu." (prof. dr. sc. D. Dobrinić).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (autor)

Avatar Url Monika Hordov (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

morepress.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Krajnović, Aleksandra; Sikirić, Dominik; Hordov, Monika
Digitalni marketing - nova era tržišne komunikacije. Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019 (monografija)
Krajnović, A., Sikirić, D. & Hordov, M. (2019) Digitalni marketing - nova era tržišne komunikacije. Zadar, Sveučilište u Zadru.
@book{book, author = {Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Sikiri\'{c}, Dominik and Hordov, Monika}, year = {2019}, pages = {167}, keywords = {digitalni marketing, tr\v{z}i\v{s}na komunikacija, digitalni brending, inbound marketing}, isbn = {978-953-331-235-4}, title = {Digitalni marketing - nova era tr\v{z}i\v{s}ne komunikacije}, keyword = {digitalni marketing, tr\v{z}i\v{s}na komunikacija, digitalni brending, inbound marketing}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar} }
@book{book, author = {Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Sikiri\'{c}, Dominik and Hordov, Monika}, year = {2019}, pages = {167}, keywords = {digital marketing, marketing communications, digital branding, inbound marketing}, isbn = {978-953-331-235-4}, title = {Digital Marketing - a New Era of Marketing Communications}, keyword = {digital marketing, marketing communications, digital branding, inbound marketing}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font