Pregled bibliografske jedinice broj: 1009735
Digitalni marketing - nova era tržišne komunikacije
Digitalni marketing - nova era tržišne komunikacije. Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019 (monografija)
CROSBI ID: 1009735 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalni marketing - nova era tržišne komunikacije
(Digital Marketing - a New Era of Marketing
Communications)
Autori
Krajnović, Aleksandra ; Sikirić, Dominik ; Hordov, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Sveučilište u Zadru
Grad
Zadar
Godina
2019
Stranica
167
ISBN
978-953-331-235-4
Ključne riječi
digitalni marketing, tržišna komunikacija, digitalni brending, inbound marketing
(digital marketing, marketing communications, digital branding, inbound marketing)
Sažetak
Knjiga na sažet i jezgrovit način opisuje koncept digitalnog marketinga te njegove glavne alate i poslovne modele. U njoj se ujedno razmatra nova paradigma marketinga nastala zbog primjene novih tehnologija, ali i njene reperkusije koje još nisu dovoljno istražene. Knjiga je namijenjena studentima, stručnjacima iz prakse, posebice u marketingu i menadžmentu, ali i široj publici. Recenzenti ističu da je jedna od namjena knjige "u popularizaciji digitalnog marketinga kao novog pristupa tržišnoj komunikaciji u okviru suvremene marketinške filozofije poslovanja" (prof. dr. sc. T. Vranešević) te da "knjiga kroz svoj sadržaj ukazuje na promjene koje digitalna tehnologija vrši na svim aktivnostima marketinga ukazujući na nužnost prilagodbe dosadašnjih marketinških strategija zahtjevima novih dominantnih skupna (generacija) na tržištu." (prof. dr. sc. D. Dobrinić).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru