Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1009525

Razvoj prirodoslovnih kompetencija učenika i studenata putem projektne nastave


Kovačić, Ines; Plašć, Maja; Semenjuk, Irena
Razvoj prirodoslovnih kompetencija učenika i studenata putem projektne nastave // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 64 (2019), 2; 203-209 doi:10.32903/zs.64.2.15 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1009525 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj prirodoslovnih kompetencija učenika i studenata putem projektne nastave
(Development of scientific competencies through project-based learning)

Autori
Kovačić, Ines ; Plašć, Maja ; Semenjuk, Irena

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 64 (2019), 2; 203-209

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
prirodoslovne kompetencije, projektna nastava, stanica, suradničko učenje
(natural science competences, project-based learning, cell, collaborative learning)

Sažetak
Od suvremenog odgojno - obrazovnog sustava očekuje se razvoj prirodoslovnih kompetencija koje će biti primijenjene u praksi. Prirodoslovne kompetencije mogu se razvijati kombinacijom tradicionalnih metoda poučavanja i suvremenih metoda koje zahtijevaju dodatnu organizaciju nastave. Cilj suvremene nastave je aktivno uključiti učenike u nastavni proces gdje je učenik u središtu nastavnog procesa. Kako bi u škole uveli prirodoznanstveni pristup poučavanja i razvoj prirodoslovnih kompetencija učenika, potrebno je inicirati i uvesti učitelje, predmetne nastavnike te studente u suvremene metode poučavanja i učenja. Osobito je važno pojačati suradnju razrednih i predmetnih učitelja s visokoškolskim nastavnicima te poticati kontinuiran rad kroz zajedničke projekte kojima bi se razvijale prirodoslovne kompetencije. U ovom radu prikazane su aktivnosti i primjeri projektne nastave, suradničkog učenja, praktičnog rada, igre i simulacije na temu „Stanica'' za različitu dob učenika i studenata. Projektna nastava rezultirala je razvojem prirodoznanstvenih kompetencija kod učenika, ali i kod studenata koji su aktivno pripremali i izvodili sve aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ines Kovačić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Kovačić, Ines; Plašć, Maja; Semenjuk, Irena
Razvoj prirodoslovnih kompetencija učenika i studenata putem projektne nastave // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 64 (2019), 2; 203-209 doi:10.32903/zs.64.2.15 (domaća recenzija, članak, stručni)
Kovačić, I., Plašć, M. & Semenjuk, I. (2019) Razvoj prirodoslovnih kompetencija učenika i studenata putem projektne nastave. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 64 (2), 203-209 doi:10.32903/zs.64.2.15.
@article{article, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Ines and Pla\v{s}\'{c}, Maja and Semenjuk, Irena}, year = {2019}, pages = {203-209}, DOI = {10.32903/zs.64.2.15}, keywords = {prirodoslovne kompetencije, projektna nastava, stanica, suradni\v{c}ko u\v{c}enje}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, doi = {10.32903/zs.64.2.15}, volume = {64}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Razvoj prirodoslovnih kompetencija u\v{c}enika i studenata putem projektne nastave}, keyword = {prirodoslovne kompetencije, projektna nastava, stanica, suradni\v{c}ko u\v{c}enje} }
@article{article, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Ines and Pla\v{s}\'{c}, Maja and Semenjuk, Irena}, year = {2019}, pages = {203-209}, DOI = {10.32903/zs.64.2.15}, keywords = {natural science competences, project-based learning, cell, collaborative learning}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, doi = {10.32903/zs.64.2.15}, volume = {64}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Development of scientific competencies through project-based learning}, keyword = {natural science competences, project-based learning, cell, collaborative learning} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font