Pregled bibliografske jedinice broj: 1009352
JEEZ B, DIZ AIN'T NO ENGLISH!
JEEZ B, DIZ AIN'T NO ENGLISH! // Jezik kao predmet proučavanja i jezik kao predmet poučavanja / Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija (ur.).
Zagreb: Srednja Europa, 2017. str. 309-322 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1009352 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
JEEZ B, DIZ AIN'T NO ENGLISH!
Autori
Polić, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
ISBN
9789537963583
Skup
Jezik kao predmet proučavanja i jezik kao predmet poučavanja
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 12.05.2016. - 14.05.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
sleng, jezik interneta i tekstnih poruka, popularna kultura, poučavanje engleskoga jezika
(slang ; netspeak ; textspeak ; popular culture ; English language teaching)
Sažetak
U radu se analizira učestalost i komunikacijski potencijal nestandardnih oblika koji se pojavljuju u razrednom diskursu i pisanim radovima hrvatskih gimnazijalaca u sklopu nastave engleskog jezika te stavovi nastavnika prema takvim oblicima. Rezultati istraživanja pokazuju da učenici sleng koriste u neformalnoj komunikaciji s vršnjacima i da je stav nastavnika prema upotrebi slenga u nastavi engleskog jezika najčešće negativan. Ne umanjujući važnost standarda u poučavanju stranog jezika, potrebno je prepoznati sleng popularne kulture, interneta i tekstnih poruka kao dodatnu, najčešće usvojenu, a ne naučenu, iznimno dinamičnu razinu komunikacijske i jezične kompetencije. Pragmatičnost nastave stranog jezika posebno je zna-čajna u kontekstu cjelovite kurikularne reforme koja ističe važnost funkcionalnosti obrazovanja i povezanosti obrazovanja s interesima i životnim iskustvom učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski