Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1009222

Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri


Šamec, Leon
Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


CROSBI ID: 1009222 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri
(Artificial Intelligence Methods for Creating a Computer Player in a Game)

Autori
Šamec, Leon

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
10.07

Godina
2018

Stranica
36

Mentor
Jakobović, Domagoj

Ključne riječi
podržano učenje ; NEAT ; video igra ; računalni igrač
(reinforcement learning ; NEAT ; video game ; computer player)

Sažetak
U sklopu ovog rada implementirana je video igra po uzoru na postojeću naziva "Light Riders". Cilj rada je bio izraditi računalnog igrača za tu video igru. Korištene su razvojne tehnike podržanog učenja i neuroevolucije povećavajućih topologija i tehnike planiranja. Sve korištene tehnike su opisane. Igrači izrađeni tehnikama planiranja korišteni su i kao dio razvojnih tehnika, bilo kao okruženje agenta u podržanom učenju, bilo kao dio funkcije dobrote u neuroevoluciji. Korištena je i tehnika učenja igranjem sam protiv sebe. Implementacija razvojnih tehnika uključivala je dizajniranje stanja igre i nagrađivanja / funkcije dobrote. Igrači su izrađeni pod različitim hiperparametrima i njihovom usporedbom su se podržale određene tvrdnje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Domagoj Jakobović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Šamec, Leon
Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Šamec, L. (2018) 'Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri', diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}amec, Leon}, year = {2018}, pages = {36}, keywords = {podr\v{z}ano u\v{c}enje, NEAT, video igra, ra\v{c}unalni igra\v{c}}, title = {Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu ra\v{c}unalnog igra\v{c}a u video igri}, keyword = {podr\v{z}ano u\v{c}enje, NEAT, video igra, ra\v{c}unalni igra\v{c}}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}amec, Leon}, year = {2018}, pages = {36}, keywords = {reinforcement learning, NEAT, video game, computer player}, title = {Artificial Intelligence Methods for Creating a Computer Player in a Game}, keyword = {reinforcement learning, NEAT, video game, computer player}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font