Pregled bibliografske jedinice broj: 1009222
Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri
Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
CROSBI ID: 1009222 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri
(Artificial Intelligence Methods for Creating a Computer Player in a Game)
Autori
Šamec, Leon
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Mjesto
Zagreb
Datum
10.07
Godina
2018
Stranica
36
Mentor
Jakobović, Domagoj
Ključne riječi
podržano učenje ; NEAT ; video igra ; računalni igrač
(reinforcement learning ; NEAT ; video game ; computer player)
Sažetak
U sklopu ovog rada implementirana je video igra po uzoru na postojeću naziva "Light Riders". Cilj rada je bio izraditi računalnog igrača za tu video igru. Korištene su razvojne tehnike podržanog učenja i neuroevolucije povećavajućih topologija i tehnike planiranja. Sve korištene tehnike su opisane. Igrači izrađeni tehnikama planiranja korišteni su i kao dio razvojnih tehnika, bilo kao okruženje agenta u podržanom učenju, bilo kao dio funkcije dobrote u neuroevoluciji. Korištena je i tehnika učenja igranjem sam protiv sebe. Implementacija razvojnih tehnika uključivala je dizajniranje stanja igre i nagrađivanja / funkcije dobrote. Igrači su izrađeni pod različitim hiperparametrima i njihovom usporedbom su se podržale određene tvrdnje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Profili:
Domagoj Jakobović
(mentor)