Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1009175

Korištenje društvenog marketinga i modernih tehnologija u pristupu internaliziranim problemima


Novak, Miranda; Kavić, Katarina
Korištenje društvenog marketinga i modernih tehnologija u pristupu internaliziranim problemima // Socijalna psihijatrija, 46 (2018), 2; 161-180 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1009175 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje društvenog marketinga i modernih tehnologija u pristupu internaliziranim problemima

Autori
Novak, Miranda ; Kavić, Katarina

Izvornik
Socijalna psihijatrija (0303-7908) 46 (2018), 2; 161-180

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Internalizirani problemi ; Mentalno zdravlje ; Društveni marketing ; E-mentalno zdravlje

Sažetak
Rapidni razvoj medija i komunikacijske tehnologije nezaustavljivo mijenja način života, ophođenja i navike ljudi. Uz navedeno, ima i izniman utjecaj na njihovo mentalno zdravlje. Cilj ovog rada je pregledom literature razmotriti potencijale društvenog marketinga i modernih tehnologija u prevenciji i ranom tretmanu internaliziranih problema. Istraživanja internaliziranih problema ukazuju na njihovu stabilnost i tendenciju umnožavanja s porastom dobi. Također, depresivne i anksiozne smetnje povećavaju rizik od suicida, somatskih smetnji i razvoja raznih fizičkih bolesti. Literatura naglašava mogućnosti korištenja društvenog marketinga za prevenciju javnozdravstvenih problema ističući da se društveni marketing dobro poklapa s generalnim principima prevencije te načelima promocije mentalnog zdravlja. Muñoz, jedan od vodećih znanstvenika u području tehnologija i mentalnog zdravlja, korištenje tehnologije u odgovoru na emocionalne, ponašajne i mentalne probleme smatra imperativom našeg vremena: sve je više dokaza da je on-line pristup potencijalno učinkovit, s mogućnosti širokog obuhvata populacije, te štedi brojne ljudske i materijalne resurse. Moderno doba zahtijeva programe i aktivnosti koje će biti dostupne posebno ako lokalni sustav brige i skrbi nije dovoljno razvijen te ne postoji dovoljno resursa za znanstveno utemeljene intervencije, a na taj izazov mogu odgovoriti razne medijske kampanje te internet intervencije. Rad predstavlja i izbor kampanji te primjere on- line intervencija za internalizirane probleme.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Psihologija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Miranda Novak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Novak, Miranda; Kavić, Katarina
Korištenje društvenog marketinga i modernih tehnologija u pristupu internaliziranim problemima // Socijalna psihijatrija, 46 (2018), 2; 161-180 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Novak, M. & Kavić, K. (2018) Korištenje društvenog marketinga i modernih tehnologija u pristupu internaliziranim problemima. Socijalna psihijatrija, 46 (2), 161-180.
@article{article, author = {Novak, Miranda and Kavi\'{c}, Katarina}, year = {2018}, pages = {161-180}, keywords = {Internalizirani problemi, Mentalno zdravlje, Dru\v{s}tveni marketing, E-mentalno zdravlje}, journal = {Socijalna psihijatrija}, volume = {46}, number = {2}, issn = {0303-7908}, title = {Kori\v{s}tenje dru\v{s}tvenog marketinga i modernih tehnologija u pristupu internaliziranim problemima}, keyword = {Internalizirani problemi, Mentalno zdravlje, Dru\v{s}tveni marketing, E-mentalno zdravlje} }
@article{article, author = {Novak, Miranda and Kavi\'{c}, Katarina}, year = {2018}, pages = {161-180}, keywords = {Internalizirani problemi, Mentalno zdravlje, Dru\v{s}tveni marketing, E-mentalno zdravlje}, journal = {Socijalna psihijatrija}, volume = {46}, number = {2}, issn = {0303-7908}, title = {Kori\v{s}tenje dru\v{s}tvenog marketinga i modernih tehnologija u pristupu internaliziranim problemima}, keyword = {Internalizirani problemi, Mentalno zdravlje, Dru\v{s}tveni marketing, E-mentalno zdravlje} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font