Pregled bibliografske jedinice broj: 1009171
Primjena glazbenih igara u početnoj nastavi Solfeggia
Primjena glazbenih igara u početnoj nastavi Solfeggia, 2019., diplomski rad, diplomski, Akademija za umjetnost i kulturu, Osijek
CROSBI ID: 1009171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena glazbenih igara u početnoj nastavi Solfeggia
(Application of music games in the beginner class Solfeggia)
Autori
Pušić, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Akademija za umjetnost i kulturu
Mjesto
Osijek
Datum
28.06
Godina
2019
Stranica
50
Mentor
Šulentić Begić, Jasna
Ključne riječi
nastava Solfeggia, početna nastava Solfeggia, glazbene igre
(Solfeggio class, Solfeggio class for beginners, musical games)
Sažetak
U okviru ovoga rada, u veljači i ožujku 2019. godine provedeno je istraživanje u Glazbenoj školi Franje Kuhača u Osijeku u predškolskom, prvom i drugom razredu Solfeggia. Cilj istraživanja bio je ispitati jesu li učenici mlađe školske dobi zainteresirani za glazbene igre, doprinose li igre boljoj atmosferi u razredu, koje glazbene igre preferiraju i ima li razlike u preferenciji različitih igara s obzirom na dob učenika. Rezultati su pokazali kako učenici mlađe školske dobi rado izvode glazbene igre, te da najviše preferiraju glazbene igre s ritmovima. Očekivano je bilo da će učenici starije dobi biti manje zainteresirani za glazbene igre, no iznenađenje je to da učenici drugoga razreda imaju više interesa nego učenici prvoga razreda Solfeggia. Naravno, ovdje govorimo o nijansama, jer su svi rezultati pokazali kako učenici svih dobnih skupina vole glazbene igre, rado ih izvode te su ih ocijenili vrlo visoko. Upravo iz svih navedenih razloga, učitelji i nastavnici trebaju koristiti glazbene igre svakodnevno u nastavi, slušati njihove želje i tako stvoriti dobru i poticajnu atmosferu u razredu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(mentor)