Pregled bibliografske jedinice broj: 1009150
Puzzle-like programming languages in teaching programming
Puzzle-like programming languages in teaching programming // Proceedings of 42nd International convention on information and communication technology, electronics and microelectronics (MIPRO) / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2019. str. 542-546 doi:10.23919/MIPRO.2019.8757192 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1009150 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Puzzle-like programming languages in teaching
programming
Autori
Juričić, Vedran ; Radošević, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of 42nd International convention on information and communication technology, electronics and microelectronics (MIPRO)
/ Skala, Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2019, 542-546
ISBN
978-1-5386-9296-7
Skup
42nd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2019)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.05.2019. - 24.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
teaching ; programming ; puzzle-like
Sažetak
This paper examines use of puzzle-like programming languages in teaching programming. It analyzes a variety of puzzle-like programming languages and their availability in Croatian elementary and high schools and textbooks. Also, it compares available puzzlelike programming languages by criteria that should be satisfied to be recognized as programming language that is suitable for teaching programming.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti