Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1008933

Istraživanje utjecaja čekanja studenata na percipiranu kvalitetu usluge na primjeru studentske referade


Prester, Jasna; Peras, Patricija
Istraživanje utjecaja čekanja studenata na percipiranu kvalitetu usluge na primjeru studentske referade // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 16 (2018), 2; 43-57 doi:10.22598/zefzg.2018.2.43 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1008933 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje utjecaja čekanja studenata na percipiranu kvalitetu usluge na primjeru studentske referade
(Exploring the effects of students waiting on perceived service quality in the example of the Student Administration Office)

Autori
Prester, Jasna ; Peras, Patricija

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 16 (2018), 2; 43-57

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
čekanje ; red ; rep ; repovi čekanja ; kvaliteta usluge
(waiting ; queue ; waiting lines ; service quality)

Sažetak
Cilj ovog rada je utvrditi utjecaj vremena čekanja studenata u studentskoj referadi na zadovoljstvo pruženom uslugom, tj. na percepciju kvalitete usluge, te empirijski analizirati repove čekanja u studentskoj referadi. Istraživanje je provedeno ispred jedne studentske referade, na način da se bilježilo svaki dan u jednom tjednu po tri sata dnevno, svaki dan u isto doba dana. Dijelilo se anketne upitnike studentima koji su čekali svoj ulazak u referadu kako bi primili usluge referade. Prikupljeni su podatci o demografskim obilježjima ispitanika, vremenu čekanja provedenog u repu, na šalteru usluživanja, vremenu provedenog u uslužnom sustavu, te zadovoljstvu uslugama. Rezultati istraživanja su testirani koristeći kvantitativne metode istraživanja, te je u zaključku istraživanja vidljivo da postoji uloga vremena čekanja na zadovoljstvo uslugom, tj. na percepciju kvalitete usluge.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasna Prester (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Prester, Jasna; Peras, Patricija
Istraživanje utjecaja čekanja studenata na percipiranu kvalitetu usluge na primjeru studentske referade // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 16 (2018), 2; 43-57 doi:10.22598/zefzg.2018.2.43 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Prester, J. & Peras, P. (2018) Istraživanje utjecaja čekanja studenata na percipiranu kvalitetu usluge na primjeru studentske referade. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 16 (2), 43-57 doi:10.22598/zefzg.2018.2.43.
@article{article, author = {Prester, Jasna and Peras, Patricija}, year = {2018}, pages = {43-57}, DOI = {10.22598/zefzg.2018.2.43}, keywords = {\v{c}ekanje, red, rep, repovi \v{c}ekanja, kvaliteta usluge}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, doi = {10.22598/zefzg.2018.2.43}, volume = {16}, number = {2}, issn = {1333-8900}, title = {Istra\v{z}ivanje utjecaja \v{c}ekanja studenata na percipiranu kvalitetu usluge na primjeru studentske referade}, keyword = {\v{c}ekanje, red, rep, repovi \v{c}ekanja, kvaliteta usluge} }
@article{article, author = {Prester, Jasna and Peras, Patricija}, year = {2018}, pages = {43-57}, DOI = {10.22598/zefzg.2018.2.43}, keywords = {waiting, queue, waiting lines, service quality}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, doi = {10.22598/zefzg.2018.2.43}, volume = {16}, number = {2}, issn = {1333-8900}, title = {Exploring the effects of students waiting on perceived service quality in the example of the Student Administration Office}, keyword = {waiting, queue, waiting lines, service quality} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font