Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1008896

Razvoj metakognitivnih strategija u učenju engleskoga kao stranoga jezika


Drakulić, Morana
Razvoj metakognitivnih strategija u učenju engleskoga kao stranoga jezika // Dijete i jezik danas - Dijete i tekst / Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka (ur.).
Osijek, 2011. str. 359-368 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1008896 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj metakognitivnih strategija u učenju engleskoga kao stranoga jezika
(Development of Metacognitive Stategies in Learning English as a Foreign Language)

Autori
Drakulić, Morana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Dijete i jezik danas - Dijete i tekst / Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka - Osijek, 2011, 359-368

ISBN
978-953-6965-27-4

Skup
Međunarodni znanstveni skup: Dijete i jezik danas - Dijete i tekst

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
diskontinuitet, metakognitivne strategije, uspješnost učenika, učenje engleskoga kao stranog jezika, odgovornost, samostalnost
(discontinuity, metacognitive strategies, learning outcomes, teaching English as a foreign language, autonomy, responsibilioty)

Sažetak
Problem diskontinuiteta na prijelazu iz razredne u predmetnu nastavu uočljiv je gotovo u svim nastavnim predmetima pa tako i u engleskom jeziku. prilagodba novom načinu učenja učenicima petoga razreda značajno otežava razumijevanje i učenje što nerijetko rezultira padom općega uspjeha učenika. U svrhu poboljšanja uspjeha u nastavi engleksoga jezika te poboljšanja i razvijanja vještina samostalnosti i odhgovornosti za vlastito učenje preovedeno je među učenicima petih razreda akcijsko istraživanje. Cilj istraživanja bio je uvođenje i primjena nove metakognitivne strategije učenja kojoj smo pokušali ublažiti očigledno nesnalaženje učenika u novim situacijama. U radu su prikazani rezultati akcijskoga istraživanja koji upućuju na učinkovitost primjene nove strategije učenja. Učenici su postigli višu razinu samostalnosti i odgovornosti za vlastito učenje koje će ih voditi prema boljem uspjehu u engleskome jeziku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Morana Drakulić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Drakulić, Morana
Razvoj metakognitivnih strategija u učenju engleskoga kao stranoga jezika // Dijete i jezik danas - Dijete i tekst / Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka (ur.).
Osijek, 2011. str. 359-368 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Drakulić, M. (2011) Razvoj metakognitivnih strategija u učenju engleskoga kao stranoga jezika. U: Vodopija, I. & Smajić, D. (ur.)Dijete i jezik danas - Dijete i tekst.
@article{article, author = {Drakuli\'{c}, Morana}, year = {2011}, pages = {359-368}, keywords = {diskontinuitet, metakognitivne strategije, uspje\v{s}nost u\v{c}enika, u\v{c}enje engleskoga kao stranog jezika, odgovornost, samostalnost}, isbn = {978-953-6965-27-4}, title = {Razvoj metakognitivnih strategija u u\v{c}enju engleskoga kao stranoga jezika}, keyword = {diskontinuitet, metakognitivne strategije, uspje\v{s}nost u\v{c}enika, u\v{c}enje engleskoga kao stranog jezika, odgovornost, samostalnost}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Drakuli\'{c}, Morana}, year = {2011}, pages = {359-368}, keywords = {discontinuity, metacognitive strategies, learning outcomes, teaching English as a foreign language, autonomy, responsibilioty}, isbn = {978-953-6965-27-4}, title = {Development of Metacognitive Stategies in Learning English as a Foreign Language}, keyword = {discontinuity, metacognitive strategies, learning outcomes, teaching English as a foreign language, autonomy, responsibilioty}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font