Pregled bibliografske jedinice broj: 1008896
Razvoj metakognitivnih strategija u učenju engleskoga kao stranoga jezika
Razvoj metakognitivnih strategija u učenju engleskoga kao stranoga jezika // Dijete i jezik danas - Dijete i tekst / Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka (ur.).
Osijek, 2011. str. 359-368 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1008896 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj metakognitivnih strategija u učenju engleskoga kao stranoga jezika
(Development of Metacognitive Stategies in Learning English as a Foreign Language)
Autori
Drakulić, Morana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Dijete i jezik danas - Dijete i tekst
/ Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka - Osijek, 2011, 359-368
ISBN
978-953-6965-27-4
Skup
Međunarodni znanstveni skup: Dijete i jezik danas - Dijete i tekst
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
diskontinuitet, metakognitivne strategije, uspješnost učenika, učenje engleskoga kao stranog jezika, odgovornost, samostalnost
(discontinuity, metacognitive strategies, learning outcomes, teaching English as a foreign language, autonomy, responsibilioty)
Sažetak
Problem diskontinuiteta na prijelazu iz razredne u predmetnu nastavu uočljiv je gotovo u svim nastavnim predmetima pa tako i u engleskom jeziku. prilagodba novom načinu učenja učenicima petoga razreda značajno otežava razumijevanje i učenje što nerijetko rezultira padom općega uspjeha učenika. U svrhu poboljšanja uspjeha u nastavi engleksoga jezika te poboljšanja i razvijanja vještina samostalnosti i odhgovornosti za vlastito učenje preovedeno je među učenicima petih razreda akcijsko istraživanje. Cilj istraživanja bio je uvođenje i primjena nove metakognitivne strategije učenja kojoj smo pokušali ublažiti očigledno nesnalaženje učenika u novim situacijama. U radu su prikazani rezultati akcijskoga istraživanja koji upućuju na učinkovitost primjene nove strategije učenja. Učenici su postigli višu razinu samostalnosti i odgovornosti za vlastito učenje koje će ih voditi prema boljem uspjehu u engleskome jeziku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti