Pregled bibliografske jedinice broj: 1008893
Društveno odgovorno poslovanje u hotelijerstvu na području Međimurja kao turističke destinacije kontinentalne Hrvatske
Društveno odgovorno poslovanje u hotelijerstvu na području Međimurja kao turističke destinacije kontinentalne Hrvatske // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo, 9 (2019), 1; 23-39 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1008893 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno odgovorno poslovanje u hotelijerstvu
na području Međimurja kao turističke
destinacije kontinentalne Hrvatske
(Corporate social responsibility in the
hospitality of Međimurje as a tourism
destination of continental Croatia)
Autori
Gregorić, Marina ; Somođi, Đurđa ; Patafta, Tina
Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo (1849-7845) 9
(2019), 1;
23-39
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje ; hotelijerstvo ; kontinentalni turizam ; Međimurje ; turistička destinacija ; zaštita okoliša ; zeleno...
(socially responsible business ; green business ; hotel industry ; environmental protection ; Međimurje ; tourist destination ; continental tourism)
Sažetak
Predmet istraživanja ovog rada je spremnost prihvaćanja društveno odgovornog poslovanja u hotelijerstvu na području Međimurja kao turističke destinacije. Društveno odgovorno poslovanje podrazumijeva utjecaj koji ono ima na okoliš. Predmet istraživanja ovog rada je utvrditi koji hoteli imaju praksu društveno odgovornog, odnosno zelenog poslovanja te kako uvesti tu praksu u ostale, već postojeće hotele. Cilj istraživanja je otkriti na koji se način uvodi praksa zelenog poslovanja u hotelijerstvu, koji su kriteriji za dobivanje certifikata zelenog poslovanja i konkretan utjecaj ove vrste poslovanja na očuvanje okoliša. Osim kriterija za zeleno poslovanje cilj je istražiti imaju li već postojeći hoteli afinitet prihvatiti ovaj način poslovanja te smatraju li da je gostima hotela od interesa i važnosti odsjesti u hotelu koji prakticira zeleni način poslovanja. Metode istraživanja korištene u ovome radu su povijesna, metoda deskripcije, analize, sinteze te empirijsko istraživanje putem kvalitativne i kvantitativne metode. Instrumenti istraživanja su dubinski intervju s menadžerima hotela u Međimurju te anketni upitnik distribuiran potencijalnim posjetiteljima hotela na području Hrvatske na slučajnom uzorku domaćih turista. Anketnim upitnikom ispitane su potrebe gostiju s aspekta zelenog poslovanja hotela u kojemu odsjedaju. Doprinos ovoga rada ogleda se u promicanju svijesti o potrebi uvođenja održivog poslovanja u hotelima u Međimurju što može pridonijeti poznatosti Međimurja kao turističke destinacije kao i njezinoj većoj posjećenosti u okviru kontinentalnog turizma Republike Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija