Pregled bibliografske jedinice broj: 1008885
Učitelj u školi po mjeri učenika
Učitelj u školi po mjeri učenika // Cjeloživotno obrazovanje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 251-256 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1008885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učitelj u školi po mjeri učenika
(Teacher in School Tailored to Pupils)
Autori
Krstović, Morana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Cjeloživotno obrazovanje za održivi razvoj
/ Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija - Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008, 251-256
ISBN
978-953-98445-4-5
Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Cjeloživotno obrazovanje za održivi razvoj
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 21.05.2008. - 23.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
održivi razvoj, HNOS, školska klima, učitelj
(sustainable development, HNOS, school climate, teacher)
Sažetak
Opredjeljenje za odgoj i obrazovanje za održivi razvoj osvijestilo je potrebu poticanja pomjena sustava iznutra i kritičko preispitivanje odgojno-obrazovnih sadržaja i metoda učenja i poučavanja. Uvođenje HNOS-a predstavlja za hrvatski odgojno-obrazovni sustav suštinsku promjenu u kojoj se prepoznaje ideja o međuovisnosti budućnosti pojedinca i društva s kvalitetom odgoja i obrazovanja. U radu se problematizira pozicija učitelja prema promjenama koje uvodi HNOS. Uspješnost mijenjanja hrvatske škole umnogome zavisi o očiteljevu stavu prema promjeni, posebice ako ona djeluje ili je povezana s njim osobno. Time potvrđujemo da promjena u najvećoj mjeri ovisi o ljudima neposredno uključenima ili pogođenima njome.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti