Pregled bibliografske jedinice broj: 1008628
Utjecaj straha od učenja engleskog jezika na poslovnu komunikaciju
Utjecaj straha od učenja engleskog jezika na poslovnu komunikaciju // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo, 8 (2018), 2; 109-120 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1008628 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj straha od učenja engleskog jezika na
poslovnu komunikaciju
(The impact of English language learning anxiety on
business communication)
Autori
Bačić, Lucija ; Krstinić, Marija
Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo (1848-1264) 8
(2018), 2;
109-120
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
engleski jezik ; negativni stavovi ; strah ; učenje ; poslovna komunikacija ; međunarodno poslovno okruženje
(English language ; negative attitudes ; anxiety ; learning ; business communication ; international business environment)
Sažetak
Strah je normalna, prisutna reakcija u svim segmentima svakodnevnog života, ali samo ako je povremeno prisutna. Nerijetko se i u velikoj mjeri javlja kod učenja i komunikacije na stranom jeziku. Rezultat je često smanjena sposobnost i učinkovitost primjene stranog jezika u realnim životnim i poslovnim situacijama. Negativni stavovi i osjećaji spram učenja stranog jezika mogu uvelike usporiti, čak i onemogućiti napredak studenata u učenju. Ovim se radom istražuje problem učestalosti te uzroci i posljedice straha kod učenja engleskog jezika i time njegove buduće primjene u usmenoj i pisanoj poslovnoj komunikaciji studenata preddiplomskog studija elektrotehnike Tehničkog veleučilišta u Zagrebu. Podaci su prikupljeni anketom i upitnikom FLCAS (Foreign Language Classroom Anxiety Scale) na uzorku od 60 redovnih i 60 izvanrednih studenata. Dobiveni rezultati ukazuju na to da su glavni uzroci postojanja anksioznosti pristup u nastavi, nedovoljan broj sati engleskog jezika koji se izvodi u okviru redovite nastave, kao i nedovoljna razina predznanja koja onemogućava uspješnu komunikaciju čime se umanjuju prilike pri zapošljavanju i napredovanju na globalnom tržištu rada, kao i uspješnom obavljanju poslovnih aktivnosti u međunarodnom poslovnom okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu