Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1008619

Nove tehnologije kao promotori turizma i gastronomske ponude Hrvatske


Horvatić, Andrea; Bačić Lucija
Nove tehnologije kao promotori turizma i gastronomske ponude Hrvatske // Učenje za poduzetništvo, 3 (2013), 1; 165-172 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1008619 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nove tehnologije kao promotori turizma i gastronomske ponude Hrvatske
(New technologies as promotors of tourisam and gastronomy of Croatia)

Autori
Horvatić, Andrea ; Bačić Lucija

Izvornik
Učenje za poduzetništvo (1848-1264) 3 (2013), 1; 165-172

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
nove tehnologije, tehnologija, inovativnost, turizam, gastronomija
(new technologies, innovations, tourism, and gastronomy)

Sažetak
Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT) najdinamičniji su pokretači globalizacijskih procesa i razvoja svjetskog gospodarstva, a turizam jedna od najznačajnijih i najbrže rastućih gospodarskih grana. Primjena novih tehnologija i ICT rješenja pridonosi sustavnim inovacijama te praćenje i prilagođavanje suvremenim trendovima i individualiziranim zahtjevima turista. Postojeća programska rješenja i aplikacije se sustavno razvijaju i nadograđuju, a broj novih u stalnom je porastu. Unatoč izuzetnim potencijalima hrvatskog turizma i mogućnostima njegovog daljnjeg razvoja kao i poticaja razvoja ukupnog gospodarstva Hrvatske, ono se još uvijek u nedovoljnoj mjeri oslanja na potporu i primjenu novih tehnologija. U radu će se predstaviti inovativni i održivi poduzetnički projekt koji se oslanja na suvremene tehnologije te objedinjuje promociju tradicionalne hrvatske kuhinje i zahtjeve suvremenih turista. „Bakina kuharica“ je online aplikacija za iPad, iPhone, Android telefone i Android tablete s popratnom WEB/Facebook aplikacijom. S kartom Hrvatske i geokodiranim jelima služit će kao praktičan vodič kroz hrvatsku nacionalnu kuhinju, a ujedno je i odličan kanal direktne komunikacije s posjetiteljima Hrvatske s višejezičnim opcijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije

Profili:

Avatar Url Lucija Bačić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Horvatić, Andrea; Bačić Lucija
Nove tehnologije kao promotori turizma i gastronomske ponude Hrvatske // Učenje za poduzetništvo, 3 (2013), 1; 165-172 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Horvatić, A. & Bačić Lucija (2013) Nove tehnologije kao promotori turizma i gastronomske ponude Hrvatske. Učenje za poduzetništvo, 3 (1), 165-172.
@article{article, author = {Horvati\'{c}, Andrea}, year = {2013}, pages = {165-172}, keywords = {nove tehnologije, tehnologija, inovativnost, turizam, gastronomija}, journal = {U\v{c}enje za poduzetni\v{s}tvo}, volume = {3}, number = {1}, issn = {1848-1264}, title = {Nove tehnologije kao promotori turizma i gastronomske ponude Hrvatske}, keyword = {nove tehnologije, tehnologija, inovativnost, turizam, gastronomija} }
@article{article, author = {Horvati\'{c}, Andrea}, year = {2013}, pages = {165-172}, keywords = {new technologies, innovations, tourism, and gastronomy}, journal = {U\v{c}enje za poduzetni\v{s}tvo}, volume = {3}, number = {1}, issn = {1848-1264}, title = {New technologies as promotors of tourisam and gastronomy of Croatia}, keyword = {new technologies, innovations, tourism, and gastronomy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font