Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1007822

MARKETING GRADSKE I SVEUČILIŠNE KNJIŽNICE OSIJEK KROZ PRISUTNOST U GLASU SLAVONIJE ZA RAZDOBLJE OD 2000. DO 2018.


Diklić, Jelena; Lukačević, Srđan; Petr Balog, Kornelija
MARKETING GRADSKE I SVEUČILIŠNE KNJIŽNICE OSIJEK KROZ PRISUTNOST U GLASU SLAVONIJE ZA RAZDOBLJE OD 2000. DO 2018. // Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije i Baranje, 22 (2018), 1-2; 97-122 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1007822 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MARKETING GRADSKE I SVEUČILIŠNE KNJIŽNICE OSIJEK KROZ PRISUTNOST U GLASU SLAVONIJE ZA RAZDOBLJE OD 2000. DO 2018.
(Marketing of the City and University Library Osijek through the presence in "Glas Slavonije" during the period from 2000 to 2018)

Autori
Diklić, Jelena ; Lukačević, Srđan ; Petr Balog, Kornelija

Izvornik
Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije i Baranje (1331-145X) 22 (2018), 1-2; 97-122

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek ; Glas Slavonije ; lokalna zajednica ; marketing ; korisnici
(Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek ; Glas Slavonije ; local community ; marketing ; users)

Sažetak
Rad govori o značaju neprofitnoga marketinga te marketinškim alatima kojima se narodna knjižnica može služiti kako bi se što bolje prezentirala u lokalnoj zajednici. Govori i o značaju narodne knjižnice te njezinoj prisutnosti u lokalnoj zajednici. Narodne knjižnice igraju značajnu ulogu u informiranju, obrazovanju svojih građana, no i u kreativnome razvoju svih članova društva. One su i mjesta zabave gdje bi svaki korisnik trebao, u skladu sa svojim potrebama, moći pronaći sve informacije koje su mu potrebne. Naposljetku je prikazano i istraživanje koje je provedeno u svrhu boljega shvaćanja trenutnoga stanja Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek u odnosu na njezinu marketinšku aktivnost. Spomenuto je istraživanje obuhvaćalo analizu sadržaja tiskanih izdanja Glasa Slavonije u proteklih osamnaest godina. U analizi sadržaja pregledani su arhivirani članci Glasa Slavonije koji izvještavaju o temama vezanim za spomenutu knjižnicu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Kornelija Petr Balog (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Diklić, Jelena; Lukačević, Srđan; Petr Balog, Kornelija
MARKETING GRADSKE I SVEUČILIŠNE KNJIŽNICE OSIJEK KROZ PRISUTNOST U GLASU SLAVONIJE ZA RAZDOBLJE OD 2000. DO 2018. // Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije i Baranje, 22 (2018), 1-2; 97-122 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Diklić, J., Lukačević, S. & Petr Balog, K. (2018) MARKETING GRADSKE I SVEUČILIŠNE KNJIŽNICE OSIJEK KROZ PRISUTNOST U GLASU SLAVONIJE ZA RAZDOBLJE OD 2000. DO 2018.. Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije i Baranje, 22 (1-2), 97-122.
@article{article, author = {Dikli\'{c}, Jelena and Luka\v{c}evi\'{c}, Sr\djan and Petr Balog, Kornelija}, year = {2018}, pages = {97-122}, keywords = {Gradska i sveu\v{c}ili\v{s}na knji\v{z}nica Osijek, Glas Slavonije, lokalna zajednica, marketing, korisnici}, journal = {Knji\v{z}ni\v{c}arstvo : glasnik Dru\v{s}tva knji\v{z}ni\v{c}ara Slavonije i Baranje}, volume = {22}, number = {1-2}, issn = {1331-145X}, title = {MARKETING GRADSKE I SVEU\v{C}ILI\v{S}NE KNJI\v{Z}NICE OSIJEK KROZ PRISUTNOST U GLASU SLAVONIJE ZA RAZDOBLJE OD 2000. DO 2018.}, keyword = {Gradska i sveu\v{c}ili\v{s}na knji\v{z}nica Osijek, Glas Slavonije, lokalna zajednica, marketing, korisnici} }
@article{article, author = {Dikli\'{c}, Jelena and Luka\v{c}evi\'{c}, Sr\djan and Petr Balog, Kornelija}, year = {2018}, pages = {97-122}, keywords = {Gradska i sveu\v{c}ili\v{s}na knji\v{z}nica Osijek, Glas Slavonije, local community, marketing, users}, journal = {Knji\v{z}ni\v{c}arstvo : glasnik Dru\v{s}tva knji\v{z}ni\v{c}ara Slavonije i Baranje}, volume = {22}, number = {1-2}, issn = {1331-145X}, title = {Marketing of the City and University Library Osijek through the presence in "Glas Slavonije" during the period from 2000 to 2018}, keyword = {Gradska i sveu\v{c}ili\v{s}na knji\v{z}nica Osijek, Glas Slavonije, local community, marketing, users} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font