Pregled bibliografske jedinice broj: 1007797
Identifikacija likovno nadarene djece u nastavi likovne kulture
Identifikacija likovno nadarene djece u nastavi likovne kulture // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 20 (2018), 3; 765-788 doi:.org/10.15516/cje.v20i3.2617 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1007797 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Identifikacija likovno nadarene djece u nastavi likovne kulture
(Identification of Artistically Gifted Children in Visual Arts Teaching)
Autori
Brajčić, Marija ; Kuščević, Dubravka ; Pupić Bakrač, Marta
Izvornik
Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje (1848-5189) 20
(2018), 3;
765-788
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
likovno nadareno dijete, nastava likovne kulture, učitelj, učenik
(artistically gifted child ; pupil ; teacher ; visual arts teaching.)
Sažetak
Cilj ovog rada bio je istražiti koliko učitelji prepoznaju likovno nadarene učenike mlađe školske dobi. U istraživanju je sudjelovalo 150 učitelja razredne nastave iz Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije u Hrvatskoj. Zadatak učiteljica bio je iskreno odgovoriti na anketna pitanja vezana uz karakteristike likovno nadarenog djeteta. Rezultati su pokazali kako su učitelji upoznati s karakteristikama likovno nadarene djece. Također, utvrdili smo da postoji statistički značajna razlika u identificiranju likovno nadarenih učenika mlađe školske dobi s obzirom na trajanje radnog staža. Naime, mlađe sudionice s manje radnog iskustva slabije identificiraju likovno nadarene učenike od starijih učiteljica s više iskustva i manje obrazovanja. Nije uočen značajan utjecaj mjesta stanovanja u identificiranju likovno nadarenih učenika mlađe školske dobi. Zaključili smo da je iskustvo bitan faktor u identifikaciji likovno nadarenih učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarno umjetničko polje, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI