Pregled bibliografske jedinice broj: 1007796
Stavovi studenata o muzeju kao okruženju u kojemu se odvija učenje
Stavovi studenata o muzeju kao okruženju u kojemu se odvija učenje // Metodički ogledi, 26 (2019), 1; 99-120 doi:.org/10.21464/mo.26.1.8 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1007796 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata o muzeju kao okruženju u kojemu
se odvija učenje
(Student’s Attitudes about the Museum as a Learning
Environment)
Autori
Kuščević, Dubravka ; Brajčić, Marija ; Talijan, Zvonimira
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 26
(2019), 1;
99-120
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Kultura ; muzej kao okruženje ; učenje ; studenti ; stavovi
(culture ; museum as an environment ; learning ; students, attitudes)
Sažetak
U suvremenom svijetu muzeji kao kulturne institucije pedagoškom djelatnošću kontinuirano nastoje privući pozornost odgojnoobrazovnih institucija. U teorijskom dijelu rada stavljen je naglasak na muzej i njegovu odgojnoobrazovnu ulogu, pri čemu se opisuju ključni elementi i glavne karakteristike koje obilježavaju učenje u muzeju. U empirijskom dijelu rada predstavljeni su rezultati istraživanja koji donose mišljenja i stavove studenata društvenih i prirodnih znanosti o posjećivanju muzeja, provedbi nastave Likovne kulture u muzejskim prostorima te o muzeju kao prostoru neformalnog učenja. Ovim istraživanjem obuhvaćeni su studenti na smjerovima Učiteljski studij te Rani i predškolski odgoj i obrazovanje na Filozofskom fakultetu u Splitu, kao i studenti Ekonomskog fakulteta, Prirodoslovnomatematičkog fakulteta te Medicinskog fakulteta u Splitu. U istraživanju je sudjelovalo 158 studenata: 52 studenta prirodnih znanosti i 106 s područja društvenih znanosti ; 147 ispitanika bile su žene, a 11 muškarci. Rezultati su pokazali da se studenti prirodnih i društvenih znanosti ne razlikuju po svojim stavovima o muzejima odnosno studenti se u velikom broju slažu s tvrdnjama koje izražavaju pozitivne stavove o učenju u muzejskim prostorima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus