Pregled bibliografske jedinice broj: 100778
Poučavanje imeničke sklonidbe u nastavi hrvatskoga kao stranoga jezika
Poučavanje imeničke sklonidbe u nastavi hrvatskoga kao stranoga jezika // Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : Rijeka, 2003. str. 167.-177. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 100778 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poučavanje imeničke sklonidbe u nastavi hrvatskoga kao stranoga jezika
(Teaching Noun Morphology in Croatian as Foreign Language)
Autori
Cvikić, Lidija ; Jelaska, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici
/ Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris - Zagreb : Rijeka, 2003, 167.-177.
Skup
Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici, XV. savjetovanje Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.05.2001. - 19.05.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
hrvatski kao strani jezik; poučavanje hrvatskoga; imenička sklonidba; redoslijed brojeva; redoslijed rodova; padežni sustav
(Croatian as second and foreign language; language teaching; nuon declination; cases; numbers)
Sažetak
In the last few years the interest for learning Croatian as foreign language has increased. The teaching methods depend on different types of schools (courses), the number and the profile of students, and they also depend on language system. In this paper we will show some of the existing (and possible) methods in teaching Croatian as foreign language. We will put the accent on the issues and difficulties in teaching Croatian noun declination regarding number, gender and case order.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija