Pregled bibliografske jedinice broj: 1007758
Procjena studentske kompetencije u primanju i proizvodnji višerječnih naziva
Procjena studentske kompetencije u primanju i proizvodnji višerječnih naziva // Zadarski lingvistički forum 2017: Istraživačke metode u primijenjenoj lingvistici / Research Methods in Applied Linguistics
Zadar, Hrvatska, 2017. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1007758 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procjena studentske kompetencije u primanju i proizvodnji višerječnih naziva
(Assessment of students competences in interpretation and production of multi-word lexical units)
Autori
Polić, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Zadarski lingvistički forum 2017: Istraživačke metode u primijenjenoj lingvistici / Research Methods in Applied Linguistics
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 09.06.2017. - 10.06.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
višerječni nazivi, engleski jezik struke, kompetencije studenata
(multi-word lexical units, English for Specific Purposes, students competences)
Sažetak
Jedan od najzahtjevnijih ciljeva nastave na tercijarnom stupnju obrazovanja neizvornih govornika engleskoga jezika jest razvijanje kompetencije primanja i proizvodnje višerječnih naziva u engleskome jeziku struke. Višerječni nazivi u većoj su mjeri rašireni u engleskome jeziku struke nego u općem engleskome jeziku, i to osobito u pisanom jeziku. Većina je pristupa višerječnim nazivima teoretske naravi, dok se istraživanja poglavito provode na tekstovima. Kada istraživanja uključuju ispitanike, onda je to uglavnom studentska populacija izvornih govornika engleskoga jezika. Osnovni je cilj ovoga istraživanja ispitati kompetencije primanja i proizvodnje višerječnih naziva u engleskome jeziku prometnih struka kod studenata neizvornih govornika engleskoga jezika prije i nakon jezičnog unosa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija