Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1007580

Percepcija društveno odgovornog poslovanja kod generacije Z


Alić, Marta; Antolović, Vanda
Percepcija društveno odgovornog poslovanja kod generacije Z // MIPRO 2019 proceedings
Opatija, Hrvatska, 2019. str. 1565-1570 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1007580 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija društveno odgovornog poslovanja kod generacije Z
(Perception of CSR in the Generation Z)

Autori
Alić, Marta ; Antolović, Vanda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MIPRO 2019 proceedings / - , 2019, 1565-1570

Skup
42nd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2019)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.05.2019. - 24.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
generacija Z, društveno-odgovorno poslovanje, DOP
(generation Z, responsibility, CSR)

Sažetak
Kako generacija Z, odrasla s IKT tehnologijama od najranije dobi, polako preuzima svoj dio u kupovnoj moći, njihovi zahtjevi i navike postaju bitan segment proučavanja u današnjem korisničko-centričnom poslovanju. Kao izrazito „povezanoj“ generaciji, društveni mediji čine ključan element oblikovanja njihovog svjetonazora, pružajući transparentnost iskustva i povratnih informacija drugih korisnika, potrebnih u donošenju odluka. Prema istraživanju Sveučilišta Northeastern iz 2014., pripadnici post-milenijalaca, kao još jednog naziva za Z generaciju, vrlo su progresivni po pitanju socijalnih politika, sa sve većim težnjama prema ravnopravnosti svih ljudi, neovisno o seksualnoj orijentaciji te nacionalnoj pripadnosti. To je generacija koju je oblikovala recesija 2008. godine, pojava ISIL-a i porast terorizma. Prema Harry Wallopu, novinaru The Daily Telegrapha, generacija Z je u odnosu na prethodnu, milenijalce, „pametnija, sigurnija, zrelija i želi promijeniti svijet“. Radom se analizira percepcija CSR-a (Društveno odgovornog poslovanja) kod generacije Z prema prehrambenim trgovinskim lancima u Hrvatskoj, temeljem istraživanja provedenog tijekom lipnja i kolovoza 2018. nad 106 ispitanika godina rođenja između 1995. i 2001. godine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Marta Alić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Alić, Marta; Antolović, Vanda
Percepcija društveno odgovornog poslovanja kod generacije Z // MIPRO 2019 proceedings
Opatija, Hrvatska, 2019. str. 1565-1570 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Alić, M. & Antolović, V. (2019) Percepcija društveno odgovornog poslovanja kod generacije Z. U: MIPRO 2019 proceedings.
@article{article, author = {Ali\'{c}, Marta and Antolovi\'{c}, Vanda}, year = {2019}, pages = {1565-1570}, keywords = {generacija Z, dru\v{s}tveno-odgovorno poslovanje, DOP}, title = {Percepcija dru\v{s}tveno odgovornog poslovanja kod generacije Z}, keyword = {generacija Z, dru\v{s}tveno-odgovorno poslovanje, DOP}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ali\'{c}, Marta and Antolovi\'{c}, Vanda}, year = {2019}, pages = {1565-1570}, keywords = {generation Z, responsibility, CSR}, title = {Perception of CSR in the Generation Z}, keyword = {generation Z, responsibility, CSR}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font