Pregled bibliografske jedinice broj: 1007580
Percepcija društveno odgovornog poslovanja kod generacije Z
Percepcija društveno odgovornog poslovanja kod generacije Z // MIPRO 2019 proceedings
Opatija, Hrvatska, 2019. str. 1565-1570 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1007580 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija društveno odgovornog poslovanja kod generacije Z
(Perception of CSR in the Generation Z)
Autori
Alić, Marta ; Antolović, Vanda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO 2019 proceedings
/ - , 2019, 1565-1570
Skup
42nd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2019)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.05.2019. - 24.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
generacija Z, društveno-odgovorno poslovanje, DOP
(generation Z, responsibility, CSR)
Sažetak
Kako generacija Z, odrasla s IKT tehnologijama od najranije dobi, polako preuzima svoj dio u kupovnoj moći, njihovi zahtjevi i navike postaju bitan segment proučavanja u današnjem korisničko-centričnom poslovanju. Kao izrazito „povezanoj“ generaciji, društveni mediji čine ključan element oblikovanja njihovog svjetonazora, pružajući transparentnost iskustva i povratnih informacija drugih korisnika, potrebnih u donošenju odluka. Prema istraživanju Sveučilišta Northeastern iz 2014., pripadnici post-milenijalaca, kao još jednog naziva za Z generaciju, vrlo su progresivni po pitanju socijalnih politika, sa sve većim težnjama prema ravnopravnosti svih ljudi, neovisno o seksualnoj orijentaciji te nacionalnoj pripadnosti. To je generacija koju je oblikovala recesija 2008. godine, pojava ISIL-a i porast terorizma. Prema Harry Wallopu, novinaru The Daily Telegrapha, generacija Z je u odnosu na prethodnu, milenijalce, „pametnija, sigurnija, zrelija i želi promijeniti svijet“. Radom se analizira percepcija CSR-a (Društveno odgovornog poslovanja) kod generacije Z prema prehrambenim trgovinskim lancima u Hrvatskoj, temeljem istraživanja provedenog tijekom lipnja i kolovoza 2018. nad 106 ispitanika godina rođenja između 1995. i 2001. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti