Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1007540

Učestalost korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije učitelja razredne nastave


Batarelo Kokić, Ivana; Blažević, Ines; Bulić, Mila
Učestalost korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije učitelja razredne nastave // Didaktički izazovi III/ Didactic Challenges III- knjiga sažetaka / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.). (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 17-18 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1007540 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učestalost korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije učitelja razredne nastave
(Frequency of Information and Communication Technology Use among Primary School Teachers)

Autori
Batarelo Kokić, Ivana ; Blažević, Ines ; Bulić, Mila

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Didaktički izazovi III/ Didactic Challenges III- knjiga sažetaka / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.). - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019, 17-18

ISBN
978-953-6965-82-3

Skup
Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.05.2019. - 17.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Cjeloživotno obrazovanje ; informacijsko-komunikacijska tehnologija ; učestalost korištenja IKT-a ; razredna nastava ; učitelji
(Lifelong education ; information and communication technology ; frequency of ICT use ; primary school instruction ; teachers)

Sažetak
Korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT-a) jedan je od imperativa odgojno-obrazovnoga sustava, a koji se izravno vezuje uz razvijanje digitalne kompetencije učitelja. U proteklim dvama desetljećima u različitim odgojno-obrazovnim sustavima intenzivno se istražuju ključni aspekti korištenja IKT-a te razvoj digitalne kompetencije učitelja. Rezultati ranije provedenih domaćih i inozemnih istraživanja ukazuju na važnost cjeloživotnog obrazovanja učitelja u području računalne i informacijske pismenosti, ali i nužnost razvoja kompetencije korištenja IKT-a s ciljem poučavanja i učenja. S ciljem utvrđivanja učestalosti korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u razrednoj nastavi provedeno je istraživanje na reprezentativnom uzorku učitelja razredne nastave Splitsko-dalmatinske županije. Za potrebe istraživanja sastavljen je anketni upitnik koji je ispunilo 484 učitelja te je provedena validacija skale učestalosti korištenja IKT-a. Postupkom eksploratorne faktorske analize utvrđena je dvodimenzionalna faktorska struktura i visoki koeficijent pouzdanosti skale. Nadalje, dobiveni rezultati prikazuju samoprocjenu učestalosti korištenja IKT-a učitelja razredne nastave te razlike u učestalosti korištenja s obzirom na završen stupanj obrazovanja, radno iskustvo, zvanje mentora i savjetnika, razinu procjene osobne IKT kompetencije te način financiranja stručnog usavršavanja. Rezultati ovoga istraživanja mogu poslužiti kao smjernica za približavanje odgojno-obrazovne prakse suvremenim zahtjevima škole, ali i kao pokazatelj za razvoj programa cjeloživotnoga obrazovanja učitelja razredne nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ines Blažević (autor)

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (autor)

Avatar Url Mila Bulić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

drive.google.com

Citiraj ovu publikaciju:

Batarelo Kokić, Ivana; Blažević, Ines; Bulić, Mila
Učestalost korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije učitelja razredne nastave // Didaktički izazovi III/ Didactic Challenges III- knjiga sažetaka / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.). (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 17-18 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Batarelo Kokić, I., Blažević, I. & Bulić, M. (2019) Učestalost korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije učitelja razredne nastave. U: Peko, A., Dubovicki, S., Varga, R. & Huljev, A. (ur.)Didaktički izazovi III/ Didactic Challenges III- knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Batarelo Koki\'{c}, Ivana and Bla\v{z}evi\'{c}, Ines and Buli\'{c}, Mila}, year = {2019}, pages = {17-18}, keywords = {Cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, u\v{c}estalost kori\v{s}tenja IKT-a, razredna nastava, u\v{c}itelji}, isbn = {978-953-6965-82-3}, title = {U\v{c}estalost kori\v{s}tenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u\v{c}itelja razredne nastave}, keyword = {Cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, u\v{c}estalost kori\v{s}tenja IKT-a, razredna nastava, u\v{c}itelji}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Batarelo Koki\'{c}, Ivana and Bla\v{z}evi\'{c}, Ines and Buli\'{c}, Mila}, year = {2019}, pages = {17-18}, keywords = {Lifelong education, information and communication technology, frequency of ICT use, primary school instruction, teachers}, isbn = {978-953-6965-82-3}, title = {Frequency of Information and Communication Technology Use among Primary School Teachers}, keyword = {Lifelong education, information and communication technology, frequency of ICT use, primary school instruction, teachers}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font