Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1007465

Interakcija nastavnika i učenika u nastavi klavira


Škojo, Tihana; Sabljar, Mirna
Interakcija nastavnika i učenika u nastavi klavira // Knjiga sažetaka Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 132-134 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1007465 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interakcija nastavnika i učenika u nastavi klavira
(Interaction between students and teachers in piano lessons)

Autori
Škojo, Tihana ; Sabljar, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019, 132-134

ISBN
978-953-6965-82-3

Skup
Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.05.2019. - 17.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
nastava klavira, interakcija nastavnika i učenika, socijalno-emocionalni odnos
(piano lessons, interaction between students and teachers, social and emotional relationship)

Sažetak
Nastava je klavira tradicionalno zasnovana na individualnom socijalnom obliku rada i obilježena je izravnim poučavanjem s naglašenim nastavnikovim ukazivanjem na pogreške u sviranju te upućivanjem kako nešto ispravno svirati. U takvoj se nastavi, pri kojoj nastavnik predstavlja model i poučava demonstracijom, a učenik oponašanjem nastavnikova sviranja nastoji reproducirati zapamćeno uočava dominacija nastavnika i autoritarni stil vođenja nastave. Za razliku od tradicionalne nastave klavira, usmjerene na nastavnika, koja odnos nastavnik- učenik sagledava isključivo kroz metodičke aspekte poučavanja majstora koji prenosi svoja izvodilačka i interpretativna znanja, vještine i umjetničke vrijednost učeniku-naučniku, suvremena nastava klavira, usmjerena na učenika, osim orijentiranosti prema čitavom spektru metoda rada, usmjerenih prema ostvarivanju najpovoljnijih ishoda učenja usklađenih s individualnim mogućnostima i preferencijama učenika, prepoznaje i značaj dvosmjerne interakcije, kao i svih komponenti koje utječu na odnos nastavnika i učenika. Sa svrhom uvida u odlike aktualne nastave klavira, s aspekta interakcije nastavnika i učenika, u radu su istraženi stavovi učenika nižih i srednjih glazbenih škola. Primijenjen je upitnik općih podataka te upitnik u kojemu su ispitani stavovi učenika prema stilu poučavanja nastavnika klavira, odgojno- obrazovnoj komunikaciji koja se odvija na nastavi, socijalno-emocionalnom odnosu između nastavnika i učenika u nastavi klavira te nastavničkoj podršci.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Tihana Škojo (autor)

Avatar Url Mirna Sabljar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škojo, Tihana; Sabljar, Mirna
Interakcija nastavnika i učenika u nastavi klavira // Knjiga sažetaka Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 132-134 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Škojo, T. & Sabljar, M. (2019) Interakcija nastavnika i učenika u nastavi klavira. U: Peko, A., Dubovicki, S., Varga, R. & Huljev, A. (ur.)Knjiga sažetaka Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III.
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana and Sabljar, Mirna}, year = {2019}, pages = {132-134}, keywords = {nastava klavira, interakcija nastavnika i u\v{c}enika, socijalno-emocionalni odnos}, isbn = {978-953-6965-82-3}, title = {Interakcija nastavnika i u\v{c}enika u nastavi klavira}, keyword = {nastava klavira, interakcija nastavnika i u\v{c}enika, socijalno-emocionalni odnos}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana and Sabljar, Mirna}, year = {2019}, pages = {132-134}, keywords = {piano lessons, interaction between students and teachers, social and emotional relationship}, isbn = {978-953-6965-82-3}, title = {Interaction between students and teachers in piano lessons}, keyword = {piano lessons, interaction between students and teachers, social and emotional relationship}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font