Pregled bibliografske jedinice broj: 100728
Informacijsko-komunikacijska osnova globalnog marketinga
Informacijsko-komunikacijska osnova globalnog marketinga // Ekonomska istraživanja, 11 (1998), 1-2; 95-118 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 100728 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informacijsko-komunikacijska osnova globalnog marketinga
(The information-communication basis of the lobal marketing)
Autori
Šverko, Ivan
Izvornik
Ekonomska istraživanja (1331-677X) 11
(1998), 1-2;
95-118
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
podružnice; predstavištva; globalni marketing; izvori informacija; internet; istraživanja
(agencies; branch offices; global marketing; information sources; internet; research)
Sažetak
Proces globalnog marketinškog povezivanja ima znatnog udjela u cijelom svijetu, te je nužno prilagođavanju novonastalim marketinškim aktivnostima svih gospodarstvenih subjekata u svijetu. Nova informacija i "svježe" znanjepotrebni su radi djelotvornog prilagođavanja.Imajući navedenu svrhu u vidu, teorija nam je ponudilanovu koncepciju strateškog globalnog marketinga utemeljenu na informacijsko-komunikacijskom sustavu.Ovaj rad ukazuje na okvir koncepcije kakvu bismo danas mogli imati a koju podupire komunikacijski sustav.Proces globalnog marketinga neće mimoići ni hrvatska poduzeća, stoga se ovaj rad bavi trenutačnim stanjem njihovih međunarodnih trgovinskih veza i jjerama koje su nužne za provođenje globalnih marketinških aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB ABSTRACTS UK
- ERIC Database USA
- Jounal of economic literature USA