Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 100728

Informacijsko-komunikacijska osnova globalnog marketinga


Šverko, Ivan
Informacijsko-komunikacijska osnova globalnog marketinga // Ekonomska istraživanja, 11 (1998), 1-2; 95-118 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 100728 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Informacijsko-komunikacijska osnova globalnog marketinga
(The information-communication basis of the lobal marketing)

Autori
Šverko, Ivan

Izvornik
Ekonomska istraživanja (1331-677X) 11 (1998), 1-2; 95-118

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
podružnice; predstavištva; globalni marketing; izvori informacija; internet; istraživanja
(agencies; branch offices; global marketing; information sources; internet; research)

Sažetak
Proces globalnog marketinškog povezivanja ima znatnog udjela u cijelom svijetu, te je nužno prilagođavanju novonastalim marketinškim aktivnostima svih gospodarstvenih subjekata u svijetu. Nova informacija i "svježe" znanjepotrebni su radi djelotvornog prilagođavanja.Imajući navedenu svrhu u vidu, teorija nam je ponudilanovu koncepciju strateškog globalnog marketinga utemeljenu na informacijsko-komunikacijskom sustavu.Ovaj rad ukazuje na okvir koncepcije kakvu bismo danas mogli imati a koju podupire komunikacijski sustav.Proces globalnog marketinga neće mimoići ni hrvatska poduzeća, stoga se ovaj rad bavi trenutačnim stanjem njihovih međunarodnih trgovinskih veza i jjerama koje su nužne za provođenje globalnih marketinških aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivan Šverko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šverko, Ivan
Informacijsko-komunikacijska osnova globalnog marketinga // Ekonomska istraživanja, 11 (1998), 1-2; 95-118 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Šverko, I. (1998) Informacijsko-komunikacijska osnova globalnog marketinga. Ekonomska istraživanja, 11 (1-2), 95-118.
@article{article, author = {\v{S}verko, Ivan}, year = {1998}, pages = {95-118}, keywords = {podru\v{z}nice, predstavi\v{s}tva, globalni marketing, izvori informacija, internet, istra\v{z}ivanja}, journal = {Ekonomska istra\v{z}ivanja}, volume = {11}, number = {1-2}, issn = {1331-677X}, title = {Informacijsko-komunikacijska osnova globalnog marketinga}, keyword = {podru\v{z}nice, predstavi\v{s}tva, globalni marketing, izvori informacija, internet, istra\v{z}ivanja} }
@article{article, author = {\v{S}verko, Ivan}, year = {1998}, pages = {95-118}, keywords = {agencies, branch offices, global marketing, information sources, internet, research}, journal = {Ekonomska istra\v{z}ivanja}, volume = {11}, number = {1-2}, issn = {1331-677X}, title = {The information-communication basis of the lobal marketing}, keyword = {agencies, branch offices, global marketing, information sources, internet, research} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB ABSTRACTS UK
  • ERIC Database USA
  • Jounal of economic literature USA





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font